Alt skal jo ikke være negativt, så jeg synes det var på tide med en god opdatering herfra

Rose og mad - Ja ja, det går stadig som så. Hun har dog enkelte dage hun spiser okay. Vi har lige haft næsten en hel uge med omgangssyge, og er nu raske, og det er deeejligt! Rose er på det seneste blevet et rigtig puttehængetræ, som gerne vil nusse og ligge i arm og se tegnefilm, det er VIDUNDERLIGT!

Og nætterne!!! Åh, det er nok en fase, men NYDER det så længe det varer! Men hun sover bare hele natten uden vrøvl! Og falder nemt i søvn. Fantastisk!
Lillebror har det godt inde i maven, vil jeg tro! Han skubber og møffer hver dag nu, og jeg elsker følelsen. Min lille sparkefis!
Og så lige et spørgsmål til sidst! Er det ok at stoppe natflasken når barnet er 13 måneder? Rose kobler den ikke med godnat, det er mere et spørgsmål om at få lidt mad ind ingen sengetid. Vi vil gerne udfase den inden lillebror kommer (når hun er 18 mdr), så hun ikke forbinder lillebror med farvel flaske. Hun bliver ikke sur, hvis hun ikke får den.
I aftes fik hun den ikke fordi hun kastede lidt op pga. slem hoste, så vi ville ikke fylde mere på. Men hun sov 7-6 uden et kvæk alligevel! I aften fik vi lidt sen aftensmad (en time inden sengetid), og nu er hun faldet i søvn uden flaske igen, så nu må vi se hvordan natten går. Hvis det går fint, er det så fint bare at stoppe, eller skal de så have noget andet i stedet for flasken, fx grød?
Til sidst et foto af maven fra i går :-) 18+1 med lillemanden.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld