Hvor meget havde i tabt efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

SukkerDronning

Jeg startede med at veje 59kg, lige inden at jeg fødte vejde jeg 76kg, efter fødslen vejde jeg 74

Det gjorde jeg i laaaaang tid, på trods af at jeg havde mælk til en hel landsby, som jeg måtte smide ud. Altså det min datter ikke spiste.

Det er først nu her efter sommeren, at jeg er tilbage på min normal vægt igen, min datter bliver 2år om en måned

MEN jeg har absolut intet gjort kiloene er bare raslet lige så stille og roligt af, mens jeg har nydt kage og slik som jeg plejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Mor til Frederic og Freya

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg tog i alt 18 kg på, jeg vejede 66 kg ved start og sluttede med 84 kg. Efter fødslen kunne jeg ikke rigtig bevæge mig da jeg havde fået en akut kejsersnit og var fuld bedøvet. 

Jeg vejede mig da jeg kom efter 2 dage, og jeg vejede fandme 81 kg!!! Ren mariedt! Jeg har stået på vægten her 11 dage efter og er nede på 74,7 kg hvilket jeg er glad for, spiser dog ikke usundt fik lidt mørkchokolade forleden men intet mere siden graviditeten. 

Hvor længe tog det for dig at nå ned til sTartsvægt? Og hvor meget havde du tabt efter fødslen og en uge efter? 

Men den 1 started jeg på 60 kg og slutted på 73 kg, gik fra undervægtig til normal vægtig.. Tabte det mig slet ikke på trods af amning i ½ år..

Med nr 2 started jeg på 74 kg og slutted på 80 kg, havde tabt 13 kg inden der var gået 2 uger.. Det gik så stærkt at der ingen nærring var i min mælk og freya tog ikke nok på og gik istå i vækst..

Anmeld

2. november 2012

Deaktiveret profil

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg tog i alt 18 kg på, jeg vejede 66 kg ved start og sluttede med 84 kg. Efter fødslen kunne jeg ikke rigtig bevæge mig da jeg havde fået en akut kejsersnit og var fuld bedøvet. 

Jeg vejede mig da jeg kom efter 2 dage, og jeg vejede fandme 81 kg!!! Ren mariedt! Jeg har stået på vægten her 11 dage efter og er nede på 74,7 kg hvilket jeg er glad for, spiser dog ikke usundt fik lidt mørkchokolade forleden men intet mere siden graviditeten. 

Hvor længe tog det for dig at nå ned til sTartsvægt? Og hvor meget havde du tabt efter fødslen og en uge efter? 

Puha.. :-) 

Jeg vejede 74, inden jeg blev gravid og dagen inden jeg fødte sagde vægten 95! Men heldigvis da jeg steg på vægte 2 dage efter jeg havde født så sagde den 84 kilo!  Og for to uger siden sagde den 78 kilo! - Så jeg har da tabt mig godt syntes jeg, havde også ekstremt meget vand i kroppen! Men da jeg har fået akut kejsersnit, så må jeg ikke træne før efter de 8 uger siger de kloge folk!... Men imorgen starter jeg i fitness selvom jeg fødte for snart 5 uger siden..  

Og gud, nu hvor du nævner det, så vil jeg da lige veje mig igen for at se om der er tabt mere siden for 2 uger siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.