Hvor meget havde i tabt efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.041 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Ønskebarnet12

Jeg tog i alt 18 kg på, jeg vejede 66 kg ved start og sluttede med 84 kg. Efter fødslen kunne jeg ikke rigtig bevæge mig da jeg havde fået en akut kejsersnit og var fuld bedøvet. 

Jeg vejede mig da jeg kom efter 2 dage, og jeg vejede fandme 81 kg!!! Ren mariedt! Jeg har stået på vægten her 11 dage efter og er nede på 74,7 kg hvilket jeg er glad for, spiser dog ikke usundt fik lidt mørkchokolade forleden men intet mere siden graviditeten. 

Hvor længe tog det for dig at nå ned til sTartsvægt? Og hvor meget havde du tabt efter fødslen og en uge efter? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Leneur

Altså jeg tog kun 10 kg på under hele graviditeten. Tabte dem på en uge og ugen efter yderligere 4 kg. Synes selv jeg var stanglækker men det holdte kun så længe jeg ammede. Nu vejer jeg 10 kg for meget, her 3 år efter og kan ikke finde ud af at smide dem igen.....

Anmeld

2. november 2012

TeamRocket

Åh jeg gider næsten ikke tænke på det. Uanset hvad jeg spiser under en graviditet bliver jeg bare vold stor- 20-30 kg stor, efter fødslen havde jeg tabt 12 kg, en uge efter 14 kg, en måned efter 15 kg :-S og så går den gerne bare i stå der og resten tar et årstid. Det er min tredje graviditet- og jeg vil bare tabe mig hurtigt denne gang!

Anmeld

2. november 2012

Clisolka

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg tog i alt 18 kg på, jeg vejede 66 kg ved start og sluttede med 84 kg. Efter fødslen kunne jeg ikke rigtig bevæge mig da jeg havde fået en akut kejsersnit og var fuld bedøvet. 

Jeg vejede mig da jeg kom efter 2 dage, og jeg vejede fandme 81 kg!!! Ren mariedt! Jeg har stået på vægten her 11 dage efter og er nede på 74,7 kg hvilket jeg er glad for, spiser dog ikke usundt fik lidt mørkchokolade forleden men intet mere siden graviditeten. 

Hvor længe tog det for dig at nå ned til sTartsvægt? Og hvor meget havde du tabt efter fødslen og en uge efter? 

Min datter er lige fyldt 2 år - og jeg kæmper stadig med de ekstrakilo  Pt. mangler jeg kun 6 kg inden jeg når startvægten da jeg blev gravid  

Meeeeeen der er røget 20 kg allerede 

Anmeld

2. november 2012

Københavnermor

Da jeg vejede mig 4 dage efter fødslen, ha de jeg tabt 12 kg, 1 uge senere havde jeg tabt 16..
Inden hun fyldte 9 måneder havde jeg tabt alle graviditetskiloene (dvs ca. 22 kg), og nu er hun snart 10 måneder og jeg vejer 3 kg mindre end da jeg blev gravid!

Anmeld

2. november 2012

Mortiltodrenge

Tog 17,5 kg på første gang, havde tabt 21 kg efter 8 dage. Men jeg havde også meget væske i kroppen. Anden gang tog jeg 8 kg på og havde tabt det hele efter 4-5 dage.

Anmeld

2. november 2012

Bak

Ønskebarnet12 skriver:

Min startvægt var 64 kg, tog ca 16 kg på under graviditeten. Fødte for ca 1 måned siden og vægten står desværre lidt stille på 71 kg Men nu er jeg begyndt at løbe igen, og jeg tænker på ikke at overspise, så mon ikke de sidste kg ryger hurtigt

Anmeld

2. november 2012

mortilnoahogmelina

Første gang tog jeg 16 kg på jeg havde tabt 10 da jeg kom hjem dagen efter .. og alt var væk efter 3 måneder plus 2 kg ekstra ..

Jeg fødte før knapt 2 døgn siden og jeg har kun tabt 7 kg indtil videre , jeg håber virkelig det går stærkt da jeg tog en del på ..
Jeg vil meget gerne ud og gå men jeg har været meget træt efter min fødsel ..

Anmeld

2. november 2012

Frøken J.

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg tabte kun 7 kilo af at føde, og der var ikke rigtig røget mere en uge senere! Jeg var ved at døøø, for jeg havde taget 25 kilo på, og troede der lige røg de der 15 kilo efter fødslen! FUCK! Jeg nåede ikke ned på førvægten før jeg blev gravid med nr. 2.

Anmeld

2. november 2012

Ellie79

Ønskebarnet12 skriver:

hmm her gik det ikke hurtigt tog 23 kg på - tabte 3 kg efter fødslen - kæmpede mig ned på at have tabt 13 kg efter et ½ år. Stoppede med at amme også forsvandt der 8 kg på 2-3 uger uden jeg gjorde noget.. manger de sidste to men gør døg heller ikke rigtig noget for det.. håber motivationen kommer over mig snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.