Mad-lede :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. november 2012

birthee

Puha, synes godt nok denne graviditet trækker tænder ud... Har da haft madlede, kvalme og opkast med de 2 andre, men denne graviditet scorer da godt nok top-karakter i forhold til de andre... Har ikke kastet op denne gang, men er flere gange ugentlig ramt af madlede, som gør at jeg stort set ikke har lyst til almindelig mad 

Hvad gør I andre for at få noget indenbords???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Kief31

Jeg kigger lige med, har ikke kvalme, men absolut ikke lyst til mad, ligeså snårt vi når over middagstid.. Om formiddagen går det nogenlunde

Anmeld

3. november 2012

Lotus86

Sådan havde jeg det i ca. 3 uger af min graviditet, jeg sørgede for at lave meget lette rette til aftensmad, og i løbet af dagen levede jeg primært af frugt, agurk og tomat og den slags, og ellers forsøgte jeg stille at tvinge lidt brød ned, for at få lidt mere.

Håber snart for dig det går over.

Anmeld

3. november 2012

th

birthee skriver:

Puha, synes godt nok denne graviditet trækker tænder ud... Har da haft madlede, kvalme og opkast med de 2 andre, men denne graviditet scorer da godt nok top-karakter i forhold til de andre... Har ikke kastet op denne gang, men er flere gange ugentlig ramt af madlede, som gør at jeg stort set ikke har lyst til almindelig mad 

velkommen til....

jeg har lavet mad til maden og sønnen til 2 dage afgangen, så jeg kun skal finde på noget hver anden dag.

det er ikke altid jeg spiser det selv, så spiser jeg yoghurt, æblestykker, andet frugt i stykker, saltkiks.

synes kartoffelmos kører bedste for tiden, da det ikke lugter

Anmeld

3. november 2012

TaAsJu

Jeg døjede også rigtig meget med jeg ikke havde lyst til mad i den sidste graviditet.. Det eneste jeg ville have og det eneste jeg ikke fik kvalme af var frugt.. Så det levede Julie og jeg af de første 5 måneder ca.. og så lavede manden lidt lækkert hygge om aften når pigerne var lagt i seng.. Så jeg fik en meget lille sandwich eller et lækkert smørrebrød.. Som han forlangte jeg spiste så jeg fik lidt ud over bare frugt

Så jeg vil sige spise det du har lyst til når du har lyst.. Også tag en snak med lægeN om det hvis du syntes det er rigtig slemt... 

Anmeld

3. november 2012

birthee

Hvis det så bare havde været i starten, men er 27+6 nu, og det har stort set været der hele graviditeten... Har et mål om at spise mindst et stykke rugbrød om dagen, og det går også nogenlunde, hvis det er helt friskbagt - så spiser jeg det med frugt til, og så prøver jeg at få nogle grøntsager ned til mellemmåltiderne... Om eftermiddagen får jeg en bolle sammen med børnene, dem bager jeg så selv, så de er med lidt grovere mel...

Anmeld

3. november 2012

SussieThyssen

birthee skriver:

Sådan havde jeg det især med nr 2.
Men generelt var min appetit stort set på nulpunktet efter kl 17. Jeg tabte ganske enkelt appetitten
Med nr 2 var det vist allerede ved 15-tiden.
Jeg gjorde ingen ting, sørgede blot for at få spist inden den tid, hvor det plejede at begynde, og spiste så bare lidt frugt eller gnavede lidt brød om aftenen.
Jeg gad ikke gøre det til et problem.
Blev vi indviteret ud at spise, så sagde jeg på forhånd til folk, at de ikke skulle regne med, at jeg spiste noget af betydning, om noget overhovedet, og det var der stor forståelse for.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. november 2012

Kay

jeg lod manden lave mad for jeg kunne ikke overskue madlavning... og slet ikke rådt kød og så levede jeg af frugt og ristet brød...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.