Pinsen blev dyr, lækker og lidt farlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. juni 2009

Kaufie

Vi tog afted lørdag efter frokost for at besøge min søster i Vejle - tænkte at W kunne sove i bilen...... hvilket også gik efter planen den første ½ time, men så blev forældrene lækkersultne/tørstige og måtte have en milkshake på McDrive i Haverslev...... og så vågnede W illiam og drak ½. Så sov han ellers ikke mere på den tur.

Vi mødtes med Søs og co i Madsby Legepark i Fredeicia - kan varmt anbefales:  0,- i entré, masser af rutchebaner, "veje" de små og lidt større kan cykle rundt på på små 3-hjulede og i mooncars, geder, lamaer, heste og.... ja.... hygge....

William var helt overgearet - så det tog laaaang tid at få han puttet efter aftensmaden.

Søndag var vi så liiiige i en outlet, hvor vi fik købt en ny klapvogn (har ikke brugt den anden, da den bare er for træls), en bunke tøj til Bettemand og 2 blespande til familemedlemmer med "boller i ovnen". Så ville vi gentage "sucessen" med at køre efter frokost, så William kunne sove i bilen . Nu måtte han da for pokker være træt nok.... og vi skulle ikke nær så langt som dagen før....

Men efter 20 min kørsel rykker det underligt i bilen, og vi må ind i nødsporet. Da vi passerer striben på vejen flyver det omkring med stumper fra højre fordæk!!! Claus var cool og får styret bilen ind i siden. Panik panik i mig - adrenalinen helt ude i neglene - ringe til vejhjælp mens bilerne bare drøner forbi og en milliard graders varme. Heldigvis er W ikke vågnet - det gør han først efter ca 20 min, hvor Claus har fået skiftet til reservehjul og jeg er ved at komme lidt tilbage til denne verden (istedet for at tænke på hvad der KUNNE være sket hvis nu...." Nå, men vi kører videre - men meget stille og roligt - holder stop hos mine forældre for at få afleveret madras og weekend seng - og så først hjemme lidt over kl 20..... Igen en dag, hvor W kun fik ½ times middagslur....

Så nu skal vi have 4 nye hjul - det er nemlig ikke mere end en uge siden et af baghjulene punkterede....

I dag har vi slappet af med soppebassin i haven....

Det var min pinse.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

Loggidut

What Kaufie! Sprang dækket?
Jeg var sgu da død af skræk hvis det havde været mig!

Men ellers lyder det nu som om i har haft en kanon weekend, selv har vi bare været i nørrenusseby! Men det er sørme også rigeligt.
Jeg orker bare ikke at køre i den varme!

Anmeld

1. juni 2009

ivfmarie

det er sgu da en pine I sent vil glemme!

Det kunne da nem ha blevet noget træls noget at skulle vente på vejhjælp i 4 timer på en motorvej uden skygge , i 30 grader - med en 2-årig dreng .

Godt det ikke gik værre!

Marie - med en god og knap så dramatisk pinse i bagagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.