Tulle28 skriver:
Det gjorde vi. Min kæreste havde friet og vi havde planer om et større bryllup et par år ude i fremtiden, men så blev jeg uplanlagt gravid med nr. 2. Så blev det store bryllup afløst af ønsket om noget større at bo i og så synes vi ikke liiiiige vi havde råd til at blæse 100.000 (som man jo hurtigt kommer af med!) af på et bryllup. Så vi gik på rådhuset en onsdag og det var faktisk meget romantisk. Vi havde vores nærmeste familie med og så gik vi ud at spise en RIGTIG god frokost bagefter. Så holder vi en fest for alle vores venner, når jeg for alvor kan drikke champagne igen
Så gør det, hvis I har et ønske om at sikre hinanden og ja, bare gerne vil sige ja til hinanden
Kirkebrylluppet kan I sagtens holde senere, og hvis I stadig elsker hinanden lige så højt til den tid, er det da bare det mere romantisk at sige ja til hinanden igen. Synes jeg!
Tillykke med Jeres bryllup

Vi vil først have råd til kirkebryllup om 6 år grundet gæld og det er lidt længe at spille fandango med sit liv.
Et kirkebryllup vil med garanti komme på tale - vi er begge forholdsvist kristne og vil gerne have guds velsignelse osv. Det er måske også derfor vi har lidts vært ved at blive viet på rådhuset da jeg ikke vil være tro mod min religion, hvis du forstår?
Anmeld