Øv øv øv øv :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

LuQa

ekebiv skriver:

Puuuuha hvor trist :-(. Havde i slet ikke fået en forvarsel ved NF?? Eller måske man ikke kan opdage det så tidligt?? Spørger fordi jeg selv skal til NF på fredag :-)

De havde en lille mistanke om den måske ku ha væske i hjernen til NF men de troede bare den lå forkert. Så jo en lille varsel.  Held og lykke til NF 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

LuQa

M! skriver:

Åh nej dog ...
Sikke en umenneskelig besked at få ..

Jeg har selv en søn med en hjerneskade, den opstod under fødslen.

Kæmpe kæmpe kram til jer!!

Har de fortalt jer hvordan det kommer til at foregå med en sen abort?
Ellers er du velkommen til at skrive til mig, jeg har desværre selv været turen igennem..

Nej vi har intet fået af vide endnu tror jeg først vi gør på tirsdag på Skejby. Mange mange tak kan være jeg tager dig på ordet 

Anmeld

2. november 2012

LuQa

Akmese skriver:

Åhhh nej dog  ved slet ikke hvad jeg skal sige, for ord er meget fattige i sådan en situation  ved godt det næppe hjælper, men da min mor ventede mig viste tallene også at jeg enten havde rygmarvsbrok og var hjerneskadet.. de tog herefter en fostervandsprøve og min mor gik i 3 lange uger og ventede på svar hvorefter det viste sig at jeg var sund og rask.. de havde ingen forklaring til hende bagefter :/ ! 

Det var da godt nok lidt uhyggeligt at læse :/ men er da glad på dig og især din mora vegne  Men det viser jo bare der er mirakler til 

Anmeld

2. november 2012

LuQa

Mange tusind tak alle sammen  Hvor er i alle sammen søde.

Anmeld

2. november 2012

Carina:-)

Det gør mig ondt.

Har du brug for at høre lidt om forløbet ved sen abort, er du meget velkommen til at skrive.

Og ta så imod alt det støtte,samtaler både før og efter som i kan få.

Og så håber jeg at I får en positiv besked på tirsdag. 

Anmeld

2. november 2012

Snehund

og medfølelse herfra også. Tænker på dig!

Anmeld

3. november 2012

Mink

LuQa skriver:

Det var da godt nok lidt uhyggeligt at læse :/ men er da glad på dig og især din mora vegne  Men det viser jo bare der er mirakler til 

Jo tak, ville ønske det måske var det samme hos dig ...  det må være så forfærdeligt ! 

Anmeld

3. november 2012

Frk-Lotusblomst

Puuuha sikke en omgang! Ønsker jer alt det bedste!!!

Anmeld

3. november 2012

Tullepoder

Puha det var da en frygtelig besked af få håber det bedste for jer i fremtiden

Anmeld

7. november 2012

Sandradee82

LuQa skriver:

Mange tak <3 desværre fik vi afvide at uanset hvad vil barnet være hjerneskadet så der er ikke rigtig noget håb at hænge fast i  

ville lige give et

Jeg har selv oplevet det samme - dog var jeg i 21.uge og det var ved misdannelses scanning de fandt ud af...

det er så uretfærdigt at man skal igennem sådan noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.