Øv øv øv øv :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.686 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. november 2012

LuQa

Vi var til scanning idag 15+4. og fik af vide vores lille barn har rygmarvs brok og væske i hjernen vi skal nu på Skejby for at se hvor slemt det er selv om både vi og lægerne ved at det ænder ud i abort kan slet ikke beskrive hvor forfærdeligt jeg har det. Kan ikke forstå hvordan det kunne ske og nu begynde det svære  

og hva så nu, hvad gør jeg nu..?? føler mig så magtesløs :/ 

havde bare lige brug for at komme ud med det <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Deaktiveret profil

LuQa skriver:

Vi var til scanning idag 15+4. og fik af vide vores lille barn har rygmarvs brok og væske i hjernen vi skal nu på Skejby for at se hvor slemt det er selv om både vi og lægerne ved at det ænder ud i abort kan slet ikke beskrive hvor forfærdeligt jeg har det. Kan ikke forstå hvordan det kunne ske og nu begynde det svære  

Hvor er det trist at høre..  Selvom i nok ved det ikke hjælper, så vil jeg da stadig krydse for at din baby kan reddes! 

Et stort  skal du nu ha! 

Håber i får passet godt på hinanden og snakket godt igennem alting dig og din kæreste, så du ikke sidder og brænder inde med det hele.

Anmeld

1. november 2012

VIPpigen

Ville ikke smutte uden en . 

Anmeld

1. november 2012

LuQa

Freyasmor skriver:

Hvor er det trist at høre..  Selvom i nok ved det ikke hjælper, så vil jeg da stadig krydse for at din baby kan reddes! 

Et stort  skal du nu ha! 

Håber i får passet godt på hinanden og snakket godt igennem alting dig og din kæreste, så du ikke sidder og brænder inde med det hele.

Mange tak <3 desværre fik vi afvide at uanset hvad vil barnet være hjerneskadet så der er ikke rigtig noget håb at hænge fast i  

Anmeld

1. november 2012

tarkoflen

LuQa skriver:

Åhh nej dog, det var da en forfærdelig grim besked at få Det gør mig ondt at I skal igennem sådan en omgang, har ikke selv prøvet det, men kan forestille mig hvordan det ville være, at få sådan en besked om en uge fra nu det er da ikke til at bære!

Håber de på Skejby kan se noget andet end der hvor I er blevet skannet eller i hvert fald kan hjælpe jer så godt de kan!

Ville i hvert fald ikke gå uden at give et stort med på vejen!

Anmeld

1. november 2012

Deaktiveret profil

LuQa skriver:

Mange tak <3 desværre fik vi afvide at uanset hvad vil barnet være hjerneskadet så der er ikke rigtig noget håb at hænge fast i  

Hmm.. Ved slet ikke hvad jeg skal skrive til det altså.. Bliver sku lidt ked selv.. Syntes virkelig det er så uretfærdigt!!! 

Jeg håber i kommer godt igennem det, selvom det er hårdt også er jeg sikker på der venter et nyt mirakkel i maven til jer snart igen.

Anmeld

1. november 2012

Miss Kat

Puuuha.. sikke en besked! 

Ved slet ikke hvad jeg skal sige... Enhver gravids største mareridt. 

fra mig og et medfølende håb om et så smertefrit forløb som muligt,  på alle punkter.

Anmeld

2. november 2012

ekebiv

Puuuuha hvor trist :-(. Havde i slet ikke fået en forvarsel ved NF?? Eller måske man ikke kan opdage det så tidligt?? Spørger fordi jeg selv skal til NF på fredag :-)

Anmeld

2. november 2012

M!

Åh nej dog ...
Sikke en umenneskelig besked at få ..

Jeg har selv en søn med en hjerneskade, den opstod under fødslen.

Kæmpe kæmpe kram til jer!!

Har de fortalt jer hvordan det kommer til at foregå med en sen abort?
Ellers er du velkommen til at skrive til mig, jeg har desværre selv været turen igennem..

Anmeld

2. november 2012

MortilCilas

LuQa skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.