Skal du være med? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

tweety2060

SUper godt initiativ har du mulighed for en let opskrift i fx strik, så vil jeg gerne forsøge, men kan intet love

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Går igang lige om lidt

Anmeld

2. november 2012

Nettemor

ciepige skriver:

Jeg tænkte bare
Kan muligvis godt lave lidt - men vil ikke love noget!

Kræver ingen løfter

Men hvis du får lavet noget skal jeg bare have det ca midt januar for det kan nå at komme med

Anmeld

2. november 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Vil du ikke sende opskriften til mig, søde! Kunne da nok lave et par stykker 

Har lidt forskellige opskrifter Kan sagtens lige finde lidt og sende til dig, Hvad vil du helst? Djævlehue eller dem uden snor?

Har også fundet nogle stykker på nettet (det er det der med ikke at gide lave 4 helt ens )

Anmeld

2. november 2012

Nettemor

mil-ka skriver:

Skal de være kun hæklede huer? kan man ikke bortgive brugte bomuld huer? jeg tror at jeg har fä stk liggende i meget lille str..

eller kan jeg købe nye når jeg tager på lagersalg.. det plejer at være en masse huer i små str til billige penge.. 

Jeg kunne hjælpe på den måde, kan desværre ikke hækle eller sy..

Altså det kan man jo godt. Men tænker om det ikke bliver for 'dyrt' . Ideen var jo lidt at man kunne bruge lidt restegarn eller stof. Hvis du forstår? Men det andet kunne sikkert også godt gå..

Anmeld

2. november 2012

Nettemor

Giraffen skriver:

jeg vil gerne være med - har du en go/hurtig hækleopskrift? tænker også lidt på str nemlig, de sku jo gerne ku passe dem på deres små søde afrokrøller

Jeg har lidt forskellige opskrifter, Skal nok lige smide et par stykker op imorgen

Super fedt, I vil være med!

Anmeld

2. november 2012

Nettemor

tweety2060 skriver:

SUper godt initiativ har du mulighed for en let opskrift i fx strik, så vil jeg gerne forsøge, men kan intet love

Jeg har faktisk modtaget en opskrift fra Kirsti i strik Den kan jeg lige videresende til dig. Så du får lige en pb fra mig enten i aften eller imorgen formiddag

Og det er som sagt super fedt bare det at I vil forsøge Kræver ingen løfter

Anmeld

2. november 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Går igang lige om lidt

Fedt! glæder mig til at se resultatet.

Anmeld

3. november 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Har lidt forskellige opskrifter Kan sagtens lige finde lidt og sende til dig, Hvad vil du helst? Djævlehue eller dem uden snor?

Har også fundet nogle stykker på nettet (det er det der med ikke at gide lave 4 helt ens )

Hold da op.... Min hukommelse er da helt sort.. Glemte helt at svare dig igår. Opskriften på den uden snor vil jeg godt have 

Anmeld

3. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Nettemor skriver:

Hej kreative kvinder

Jeg hækler pt huer til nyfødte. Disse huer skal med en kollegas datter til Afrika. Dernede får de ikke huer på som nyfødte og da de har så meget hår bliver de hurtigt afkølede. Derfor vil hun gerne lære dem at bruge huer. Og hun har jo så brug for en masse huer. Jeg er godt igang med at producere men sidder der nu en af jer og gerne vil hækle eller strikke men ikke ved hvad så vardet her da en ide det er desværre ikke noget der er mulighed for at få alverden for. men vil du Være med så sig endelig til

Hun rejser til februar så deadlinen ville Være januar ca

Kom frisk ;-)

Hvor er det sejt !!

Fantasitisk initiativ ! - Hvis jeg dog bare kunne det ene eller andet, så havde jeg støttet det op ..
Desværre har jeg bare ikke lige overskud til at få lavet en date med en gl. arbejdskolega som vil ha mig i lære inden for det at hækle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.