Må jeg godt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.595 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. november 2012

dukke

ja som overskriften lyder så ville jeg bare høre om det er okay at men drikker hvidt øl ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

UnderCover37

dukke skriver:

ja som overskriften lyder så ville jeg bare høre om det er okay at men drikker hvidt øl ?

Hvis der er alkohol i så vil jeg svare nej...

Anmeld

1. november 2012

Gardenia

dukke skriver:

Det må du godt  

Anmeld

1. november 2012

sophia3006

jeg kan ikke se noget galt i det:-) Synes da også et lille glas vin om ugen er også acceptabelt. Man skal da heller ikke glemme sig selv bare fordi man har fået børn

Anmeld

1. november 2012

dukke

jeg kan ikke se noget galt i det:-) Synes da også et lille glas vin om ugen er også acceptabelt. Man skal da heller ikke glemme sig selv bare fordi man har fået børn

Ja det tænkte jeg også er okay og så var hvidt øl jo også det man kaldte nisseøl som barn

Anmeld

1. november 2012

sophia3006

dukke skriver:

Ja det tænkte jeg også er okay og så var hvidt øl jo også det man kaldte nisseøl som barn

hvor langt er du hen i din graviditet?

Anmeld

1. november 2012

Fenja09

Jeg fik rigtig meget lyst til nisseøl under min graviditet, men da jeg ikke helt bryder mig om at indtage alkohol med bebs i maven ( også selvom der ikke er særlig mange procenter i) valgte jeg at hælde et glas op og drikke halvdelen. Så fik jeg stillet min lyst og smed resten ud.

Tror ikke det skader din baby i maven at drikke en enkelt øl, men alkohol frarådes jo at Sundhedsstyrrelsen, uanset hvor lidt man drikker. Hvis du har det godt med det, så skal du gøre det - det er jo udelukkende et holdningsspørgsmål.

Vil sige, alt med måde!

/Fenja

Anmeld

1. november 2012

UnderCover37

dukke skriver:

Ja men jeg købte en hvidtøl  i sidste uge da jeg skulle lave øllebrød og der var faktisk knapt 2 promille i den, så jeg ville som gravid ikke drikke den...

Men det er jo op til dig, dog anbefaler sundhedsstyrelsen nul alkohol da man ikke ved hvor meget der egentligt skal til for at skade ens foster

Anmeld

1. november 2012

dukke

sophia3006 skriver:

hvor langt er du hen i din graviditet?

jeg er 23 uger i dag men holder mig væk fra vin da jeg bliver dårlig af det

Anmeld

1. november 2012

dukke

Fenja09 skriver:

Jeg fik rigtig meget lyst til nisseøl under min graviditet, men da jeg ikke helt bryder mig om at indtage alkohol med bebs i maven ( også selvom der ikke er særlig mange procenter i) valgte jeg at hælde et glas op og drikke halvdelen. Så fik jeg stillet min lyst og smed resten ud.

Tror ikke det skader din baby i maven at drikke en enkelt øl, men alkohol frarådes jo at Sundhedsstyrrelsen, uanset hvor lidt man drikker. Hvis du har det godt med det, så skal du gøre det - det er jo udelukkende et holdningsspørgsmål.

Vil sige, alt med måde!

/Fenja

Jeg har også kun taget et glas og manden har taget rasten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.