(marts) Mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Jo jeg er startet  Vi er 5 i alt ,, Vi er 2 ,tredie gangs fødende og 2 andengangs og 1 førstegangs så det passer perfekt og vi er alle nogenlunde på samme alder ,, Helt super ,,

Hvordan har den 1. gangsfødende det i gruppen?
Jeg meldte mig ud af min tidligere gruppe... Jeg var den eneste 1. gangsfødende.. Det eneste de snakkede om, var deres andre børn, synes jeg ikke var særlig fedt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Jeg meldte mig ud af min tidligere gruppe... Jeg var den eneste 1. gangsfødende.. Det eneste de snakkede om, var deres andre børn, synes jeg ikke var særlig fedt...

Jeg synes sgu heller ikke det er særlig fed og lige prikken over i er at de 3 med andengangs fødende deres børn går i børnehave sammen til gymnastik sammen og til svømning sammen så de 3 voksne kender jo hinanden super godt hvor mig og hinde den anden som os er første gangsfødende ikke kender dem eller hinanden så det var lidt svært i starten at komme ind i gruppen men det er vi kommet nu og der er sgu hyggeligt nok og komme ud og snakke med nogen voksne mennesker synes jeg. 

Men det er mega øv at snakken skal gå på de store børn.

Anmeld

3. juni 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Hun virker som om det er fint nok Vi snakker ikke så meget børn men om alt muligt andet .. Falder snakken på børn er det nu mest de små der bliver snakket om ,, Ellers kan jeg godt forstå det nok er trist .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.