(marts) Mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så skal Lina og mig i mødregruppe for første gang i morgen. Jeg er meget spændt på, hvad det er for nogen piger og om kemien er der. Vi er 6 stk.

Er I andre startet i mødregrupper og er det nogen søde piger??

Kh.
Katja - Lina 10 uger i morgen og Luka 19 1/2 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

Diana...

Ihh hvor skønt jeg er glad for min mødregruppe det sgu rart at komme ud og snakke med nogen voksne end baby snak hele tiden   

Det er da lidt sent din mødregruppe starter er det ikk? eller er det bare min der var hurtig?

Håber det er en god gruppe du kommet i 

Knus Diana 

Anmeld

2. juni 2009

D.B.L

Jeg startede da Cornelia var 8 uger (hun er knap 12 nu). Har desværre kun været der to gange indtil videre, men synes bare der er rigeligt med to små børn og vil også gerne bare kunne være hjemme indimellem og kigge Cornelia i øjnene ;0)

Men det søde piger, og rart at mødes med andre som har børn på alder med ens egen. Dog er det lidt sjovt at man næsten snakke mere om de store børn derhjemme. Men mon ikke det er fordi alle har stået med en baby før, og ikke en fræk storesøster/bror som prøver grænser af!?

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Er i en mødregruppe... Men kommer ikke med denne gang her... Øv..

Anmeld

2. juni 2009

Diana...

FruMOAR skriver:

Jeg startede da Cornelia var 8 uger (hun er knap 12 nu). Har desværre kun været der to gange indtil videre, men synes bare der er rigeligt med to små børn og vil også gerne bare kunne være hjemme indimellem og kigge Cornelia i øjnene ;0)

Men det søde piger, og rart at mødes med andre som har børn på alder med ens egen. Dog er det lidt sjovt at man næsten snakke mere om de store børn derhjemme. Men mon ikke det er fordi alle har stået med en baby før, og ikke en fræk storesøster/bror som prøver grænser af!?

Skægt for vi er 2 første gangs fødende og 3 andengangs fødende og snakken går for det meste os på de 3 der er andengangs forældre. 

Det lidt øv når vi er 2 førstegangs fødende.

Anmeld

2. juni 2009

MoarHvidovre

Så er jeg kommet hjem fra mødregruppen igen. Det var rigtig hyggeligt og nogen søde piger. Vi skal mødes igen på næste tirsdag.

Som I skriver gik snakken faktisk også mere på de store børn (vi er alle 2. gangsfødende).

Der har desværre ikke været så meget fødende i det distrikt som jeg bor i og derfor er jeg først kommet i en nu. Men bedre sent end aldrig.

Kh.
Katja

Anmeld

2. juni 2009

Mca<3

Jo jeg er startet  Vi er 5 i alt ,, Vi er 2 ,tredie gangs fødende og 2 andengangs og 1 førstegangs så det passer perfekt og vi er alle nogenlunde på samme alder ,, Helt super ,,

Anmeld

2. juni 2009

MoarViborg

Vi startede da Maya var 6- 7 uger! Det er også her en blandet gruppe med to 3. gangs fødende en 2. gangs fødende og så er vi tre 1. gangsfødende! Det er en SUPER gruppe, og vi klinger allerede rigtig godt sammen! Vi har lige haft de små med i "svømmeren" i dag! Skønt! Maya er bare helt kvæstet

I min gruppe er der 2 måneder mellem det ældste og det yngste barn, hvilket føles som meget her i starten, da Maya er den yngste, og ikke kan helt så meget som de ældste.. men det udlignes jo nok med tiden

Anmeld

2. juni 2009

MoarHvidovre

Der er også et stort spring i min mødregruppe. Den ældste er fra 6/2, så kommer Lina fra 24/3 og de sidste 4 er fra april, hvor den yngste er fra den 19/4. Nøj, hvor var han bare lille. Det udlignes med tiden, så det gør ikke så meget.

Jeg ser stadigvæk 2 af pigerne fra min gamle mødregruppe og det er bare så hyggeligt.

Kh.
Katja

Anmeld

2. juni 2009

D.B.L

Vi er alle anden gangs fødende i min nye gruppe og vores ældste er alle 2,5-3år så det kunne ikke være mere perfekt.

Diana, kan godt forstå du synes det er lidt ærgeligt at der bliver snakket om de store, når nu du er første gangs fødende. Ved de bevist deler det op på amager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.