jeg bliver sindssyg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg er kun i 1. trimester men jeg er simpelthen så træt så træt så træt!!

Jeg er uoplagt, deprimeret og træt igen! Magter slet ikke dagene og tanken om en hel dag på job får mig til at brække mig!

Jeg sover dagene væk - når jeg har fri - når ikke en dyt herhjemme og alligevel kan jeg ikke hænge sammen om aftenen. Jeg kan ikke overskue noget og synes bare det hele er lort og latin

ØV indlæg fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Jeg er uoplagt, deprimeret og træt igen! Magter slet ikke dagene og tanken om en hel dag på job får mig til at brække mig!

Jeg sover dagene væk - når jeg har fri - når ikke en dyt herhjemme og alligevel kan jeg ikke hænge sammen om aftenen. Jeg kan ikke overskue noget og synes bare det hele er lort og latin

ØV indlæg fra mig.

Åhh kan godt huske det - men heldigvis så går det lidt over (for de fleste) så når du når 2 trimester får du mere overskud. Forhåbentlig!

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Åhh kan godt huske det - men heldigvis så går det lidt over (for de fleste) så når du når 2 trimester får du mere overskud. Forhåbentlig!

Det håber jeg... Jeg har aldrig haft det sådan her.

Det er skrækkeligt.. Jeg er møg sur hele tiden...

Anmeld

1. november 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Det håber jeg... Jeg har aldrig haft det sådan her.

Det er skrækkeligt.. Jeg er møg sur hele tiden...

Det var jeg også og havde absolut ingen overskud. Brugte meget tid på at se tøsefilm og tude - men det gik over. Heldigvis

Anmeld

1. november 2012

baby012

Glæd dig til andet trimester, det er fantastisk, bliver så øv i sidste trimester igen  

men ja, det er ikke altid kun lykke at være gravid, det er også hårdt 

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Det var jeg også og havde absolut ingen overskud. Brugte meget tid på at se tøsefilm og tude - men det gik over. Heldigvis

Ja jeg tuder også hele tiden..

Har bærni forvejen og mine andre graviditeter har jeg ikke haft det sådan her i, men tror også det er fordi man ikek har samme mulighed for at slappe af når man har de andre børn hjemme osv..

Og tanken om hvor hårdt det bliver og de kolde fødder der denne gang har ramt mig tapper også en for energi.

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Glæd dig til andet trimester, det er fantastisk, bliver så øv i sidste trimester igen  

men ja, det er ikke altid kun lykke at være gravid, det er også hårdt 

Jeg har været gravid før men aldrig oplevet det sådan her. Håber du har ret i at det går over igen. Det er dybt ubehageligt

Anmeld

1. november 2012

baby012

Anonym skriver:

Jeg har været gravid før men aldrig oplevet det sådan her. Håber du har ret i at det går over igen. Det er dybt ubehageligt

Min første var heller ikke så hård som den anden her, det er virkelig en kamp i forhold til første .. 

Anmeld

1. november 2012

Aagaard

Anonym skriver:

ØV indlæg fra mig.

sådan er 1. trimester -det er frygteligt og irriterende. Men efter 1 trimester vender det og du får overskudet igen

Anmeld

1. november 2012

Miss Kat

Puuha, jeg er kun for nylig kommet til 2. trimester, men kan mærke massiv forskel fra 1.!

Da var jeg, ligesom dig, sur, træt, pylret og bare led og ked af det hele. Jeg var også ved at få semikolde fødder ved tanken om at skulle have en baby når jeg var så træt, men det gik jo så heldigvis over igen, så mon ikke du også får det nemmere om få uger? Prøv i hvert fald at tænke på det som midlertidigt, selvom det hele må være sværere med andre børn at tage sig af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.