Piv piv ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Mink

Ja så piver jeg lidt igen 

Endelig er jeg efter 2 1/2 uge sluppet lidt af med opkastningerne og kan begynde holde noget mad i mig.. 

I stedet er jeg så blevet forkølet og ligger vågen om natten med en hals der kradser og hoster konstant og som også gør at jeg  nærmest kaster op ! 

Jeg har bare absolut INGEN energi og er træt konstant har tabt mig 4 kilo på de sidste knap 3 uger... Øv jeg synes det er træls lige nu ..  ! 

Ved godt det er tidligt at ynke sådan  ved heller ikke rigtig hvad jeg vil ha ud af det her opslag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

LilleSmølf

Det er da ikke "tidligt at ynke sådan".

Det er da på ingen måde sjovt at hænge med hovedet i toilettet hele tiden, især ikke fordi man bliver træt og får ondt i hovedet som følge af det. Føler selv min krop forsøger at slå rekord i den kategori

Forkølelse hjælper på ingen måde, kan jeg give dig ret i.

Jeg ved godt du som sådan ikke spurgte om råd, men kamillete plejer at hjælpe lidt - det er til at overkomme at få ned, det hjælper på halsen, og du får lidt væske (:

Sun Lolly og joghurt er også ret nemt og så får du da noget ned. Desuden kan det være dejligt nogle gange at køle halsen af når den gør ondt.

Håber det bliver bedre snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.