Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Ja... Hvad skal barnet hedde? Hvad tror I at vores søn, som er sat til 7 februar, kommer til at hedde?? Vi er blevet enige om et navn, men holder det hemmeligt for jer herinde hihihi Så... En lille gætteleg fra mig til jer Skriver alle de navne der har været oppe og vende, men kun et af dem er rigtigt Svar gerne hvad du stemmer, så jeg ved hvem der gætter hvad Og HVIS jeg er kommet til at skrive privat til én af jer hvad navnet bliver, så må i gerne holde det hemmeligt herinde, sådan så alle andre kan gætte Nårh ja, storebror hedder Silas.... Så Silas og......?
Ja... Hvad skal barnet hedde?
Hvad tror I at vores søn, som er sat til 7 februar, kommer til at hedde?? Vi er blevet enige om et navn, men holder det hemmeligt for jer herinde hihihi Så... En lille gætteleg fra mig til jer Skriver alle de navne der har været oppe og vende, men kun et af dem er rigtigt
Svar gerne hvad du stemmer, så jeg ved hvem der gætter hvad
Og HVIS jeg er kommet til at skrive privat til én af jer hvad navnet bliver, så må i gerne holde det hemmeligt herinde, sådan så alle andre kan gætte
Nårh ja, storebror hedder Silas....
Så Silas og......?
Jeg har stemt på synes det lyder sødt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er jo flere rigtig fine navne imellem, jeg tror det er August, det er nemlig sådan et fint navn og passer godt med Silas
Monica
dukke skriver: Jeg har stemt på synes det lyder sødt
Hvad har du stemt?
Monica P skriver: Der er jo flere rigtig fine navne imellem, jeg tror det er August, det er nemlig sådan et fint navn og passer godt med Silas Monica
tak for gættet
Rinepigen skriver: Har gættet på Rasmus
Har gættet på Rasmus
hov det kom ikke med men jeg har stemt
dukke skriver: hov det kom ikke med men jeg har stemt
okay den vil slet ikke skrive hvad jeg har stemt så prøver lige på en anden måde
Okay... Hvad er navnet du har stemt på?
Muhmi skriver: Okay... Hvad er navnet du har stemt på?
Nu prøver jeg sådan her har stemt på navn nr 8
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128