Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Ja... Hvad skal barnet hedde? Hvad tror I at vores søn, som er sat til 7 februar, kommer til at hedde?? Vi er blevet enige om et navn, men holder det hemmeligt for jer herinde hihihi Så... En lille gætteleg fra mig til jer Skriver alle de navne der har været oppe og vende, men kun et af dem er rigtigt Svar gerne hvad du stemmer, så jeg ved hvem der gætter hvad Og HVIS jeg er kommet til at skrive privat til én af jer hvad navnet bliver, så må i gerne holde det hemmeligt herinde, sådan så alle andre kan gætte Nårh ja, storebror hedder Silas.... Så Silas og......?
Ja... Hvad skal barnet hedde?
Hvad tror I at vores søn, som er sat til 7 februar, kommer til at hedde?? Vi er blevet enige om et navn, men holder det hemmeligt for jer herinde hihihi Så... En lille gætteleg fra mig til jer Skriver alle de navne der har været oppe og vende, men kun et af dem er rigtigt
Svar gerne hvad du stemmer, så jeg ved hvem der gætter hvad
Og HVIS jeg er kommet til at skrive privat til én af jer hvad navnet bliver, så må i gerne holde det hemmeligt herinde, sådan så alle andre kan gætte
Nårh ja, storebror hedder Silas....
Så Silas og......?
Loke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Silas og August..
Hvornår bliver det afsløret ?
Barnepigen skriver: Jeg har stemt Niklas Kunne se at jeres søn hed Silas og da jeg kiggede på navnene så tænkte jeg Silas og Niklas.
Jeg har stemt Niklas
Kunne se at jeres søn hed Silas og da jeg kiggede på navnene så tænkte jeg Silas og Niklas.
Samme her.
Silas og Birk!
SPÆNDENDE!
har stemt alexander fordi jeg syntes det pænest selfølig da min ejen lille søn lige er blevet døbt det navn s
hvornår får vi a vide hvad det bliver?
Gætter på Alexander
Hvornår kommer afsløringen af navnet?
AalborgPigen skriver: Silas og August.. Hvornår bliver det afsløret ?
Jamen når han bliver født da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128