Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rinepigen skriver: Ja så ramte vi idag d 1/11-12 Terminen med vores lille engle prinsesse som blev revet fra os i uge 22 pga hendes lille hjerte ikke fungerede som det skulle. som nogle af jer ved så havde hun hypoplastisk venstre hjertesyndrom De sidste ca 4 mdr har jeg frygtet denne dag, fordi det er virkelig hårdt at skulle opleve en termin uden baby i maven eller armene men istedet have en lille baby oppe i himlen, som mangler sine forældre og vi mangler hende Hun blev født d 21 Juni 12 og selv samme dag gik min kærestes mormor bort, så hun og lillepigen rejste ti himmels sammen Det føles rigtig tomt idag og ville gøre alt for at opleve hende hernede på jorden med os og har det lidt svært med at affinde mig med at det vil føles sådan her for evigt og vi vil altid mangle vores lille pige Idag står der et billede af hendes hånd og fod aftryk på bordet med staerinlys så mindes vi hendes på den måde Tak fordi du gad at læse med
Ja så ramte vi idag d 1/11-12 Terminen med vores lille engle prinsesse som blev revet fra os i uge 22 pga hendes lille hjerte ikke fungerede som det skulle. som nogle af jer ved så havde hun hypoplastisk venstre hjertesyndrom
De sidste ca 4 mdr har jeg frygtet denne dag, fordi det er virkelig hårdt at skulle opleve en termin uden baby i maven eller armene men istedet have en lille baby oppe i himlen, som mangler sine forældre og vi mangler hende
Hun blev født d 21 Juni 12 og selv samme dag gik min kærestes mormor bort, så hun og lillepigen rejste ti himmels sammen
Det føles rigtig tomt idag og ville gøre alt for at opleve hende hernede på jorden med os og har det lidt svært med at affinde mig med at det vil føles sådan her for evigt og vi vil altid mangle vores lille pige
Idag står der et billede af hendes hånd og fod aftryk på bordet med staerinlys så mindes vi hendes på den måde
Tak fordi du gad at læse med
Puha, det gør mig utrolig ondt, at I ikke fik lov at beholde jeres dejlige datter her på jorden Jeg sender jer et kæmpe kram og håber, at I snart kan gøre jeres skønne datter til storesøster
/ Taco78
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camulla skriver: Det er jeg så ked af at høre, men smukt at hun fulgtes afsted med en som kan passe på hende, når nu I ikke fik chancen
Det er jeg så ked af at høre, men smukt at hun fulgtes afsted med en som kan passe på hende, når nu I ikke fik chancen
mange tak
Taco78 skriver: Puha, det gør mig utrolig ondt, at I ikke fik lov at beholde jeres dejlige datter her på jorden Jeg sender jer et kæmpe kram og håber, at I snart kan gøre jeres skønne datter til storesøster
tusind tak skal du have
Åhh stakkels dig/jer.
Fulgte godt med da det hele skete og jeg kan blive ved med at skrive hvor ondt det gør at I skulle igennem dette! Puha altså!
Jeg sender så mange kram jeg nu kan, samt en masse tanker på denne hårde dag
BabyWish2012 <3 skriver: Åhh stakkels dig/jer. Fulgte godt med da det hele skete og jeg kan blive ved med at skrive hvor ondt det gør at I skulle igennem dette! Puha altså! Jeg sender så mange kram jeg nu kan, samt en masse tanker på denne hårde dag
tusind tak søde
Rinepigen skriver: tusind tak søde
Selvfølgelig
Du skriver bare i privaten, hvis du får brug for det..
Det gør mig frygtelig ondt for jer
Nessie skriver: Det gør mig frygtelig ondt for jer
Mai-pigen skriver: Ville ikke gå uden at vise en tanke..Vi mistede selv vores pige d.15.august i uge 20.. Jeg frygter også termin.. Håber for jer du snart bliver gravid igen, da jeg ved hvor meget det fylder.. Knus fra mig
Ville ikke gå uden at vise en tanke..Vi mistede selv vores pige d.15.august i uge 20.. Jeg frygter også termin.. Håber for jer du snart bliver gravid igen, da jeg ved hvor meget det fylder.. Knus fra mig
det er så frygteligt at miste sit barn føler med jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128