Terminen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Rinepigen skriver:

Ja så ramte vi idag d 1/11-12 Terminen med vores lille engle prinsesse   som blev revet fra os i uge 22 pga hendes lille hjerte ikke fungerede som det skulle. som nogle af jer ved så havde hun hypoplastisk venstre hjertesyndrom  

De sidste ca 4 mdr har jeg frygtet denne dag, fordi det er virkelig hårdt at skulle opleve en termin uden baby i maven eller armene men istedet have en lille baby oppe i himlen, som mangler sine forældre og vi mangler hende

Hun blev født d 21 Juni 12 og selv samme dag gik min kærestes mormor bort, så hun og lillepigen rejste ti himmels sammen

Det føles rigtig tomt idag og ville gøre alt for at opleve hende hernede på jorden med os  og har det lidt svært med at affinde mig med at det vil føles sådan her for evigt og vi vil altid mangle vores lille pige

Idag står der et billede af hendes hånd og fod aftryk på bordet med staerinlys  så mindes vi hendes på den måde

Tak fordi du gad at læse med

Puha, det gør mig utrolig ondt, at I ikke fik lov at beholde jeres dejlige datter her på jorden Jeg sender jer et kæmpe kram og håber, at I snart kan gøre jeres skønne datter til storesøster

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

AnonymMor

Camulla skriver:

Det er jeg så ked af at høre, men smukt at hun fulgtes afsted med en som kan passe på hende, når nu I ikke fik chancen 

mange tak

Anmeld

1. november 2012

AnonymMor

Taco78 skriver:

Puha, det gør mig utrolig ondt, at I ikke fik lov at beholde jeres dejlige datter her på jorden Jeg sender jer et kæmpe kram og håber, at I snart kan gøre jeres skønne datter til storesøster

tusind tak skal du have

Anmeld

1. november 2012

M&N

Åhh stakkels dig/jer. 

Fulgte godt med da det hele skete og jeg kan blive ved med at skrive hvor ondt det gør at I skulle igennem dette! Puha altså!

Jeg sender så mange kram jeg nu kan, samt en masse tanker på denne hårde dag 

Anmeld

1. november 2012

AnonymMor

BabyWish2012 <3 skriver:

Åhh stakkels dig/jer. 

Fulgte godt med da det hele skete og jeg kan blive ved med at skrive hvor ondt det gør at I skulle igennem dette! Puha altså!

Jeg sender så mange kram jeg nu kan, samt en masse tanker på denne hårde dag 

tusind tak søde

Anmeld

1. november 2012

M&N

Rinepigen skriver:

tusind tak søde

Selvfølgelig

Du skriver bare i privaten, hvis du får brug for det.. 

Anmeld

1. november 2012

Nessie

Det gør mig frygtelig ondt for jer

Anmeld

2. november 2012

Mai-pigen

Ville ikke gå uden at vise en tanke..
Vi mistede selv vores pige d.15.august i uge 20.. Jeg frygter også termin.. Håber for jer du snart bliver gravid igen, da jeg ved hvor meget det fylder..
Knus fra mig

Anmeld

2. november 2012

AnonymMor

Nessie skriver:

Det gør mig frygtelig ondt for jer

mange tak

Anmeld

2. november 2012

AnonymMor

Mai-pigen skriver:

Ville ikke gå uden at vise en tanke..
Vi mistede selv vores pige d.15.august i uge 20.. Jeg frygter også termin.. Håber for jer du snart bliver gravid igen, da jeg ved hvor meget det fylder..
Knus fra mig

mange tak

det er så frygteligt at miste sit barn føler med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.