Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så ramte vi idag d 1/11-12 Terminen med vores lille engle prinsesse som blev revet fra os i uge 22 pga hendes lille hjerte ikke fungerede som det skulle. som nogle af jer ved så havde hun hypoplastisk venstre hjertesyndrom
De sidste ca 4 mdr har jeg frygtet denne dag, fordi det er virkelig hårdt at skulle opleve en termin uden baby i maven eller armene men istedet have en lille baby oppe i himlen, som mangler sine forældre og vi mangler hende
Hun blev født d 21 Juni 12 og selv samme dag gik min kærestes mormor bort, så hun og lillepigen rejste ti himmels sammen
Det føles rigtig tomt idag og ville gøre alt for at opleve hende hernede på jorden med os og har det lidt svært med at affinde mig med at det vil føles sådan her for evigt og vi vil altid mangle vores lille pige
Idag står der et billede af hendes hånd og fod aftryk på bordet med staerinlys så mindes vi hendes på den måde
Tak fordi du gad at læse med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ved ik helt hvad jeg skal sige, det gør mig frygteligt ondt og ville lige sende en kæmpe til jer
Rinepigen skriver: Ja så ramte vi idag d 1/11-12 Terminen med vores lille engle prinsesse som blev revet fra os i uge 22 pga hendes lille hjerte ikke fungerede som det skulle. som nogle af jer ved så havde hun hypoplastisk venstre hjertesyndrom De sidste ca 4 mdr har jeg frygtet denne dag, fordi det er virkelig hårdt at skulle opleve en termin uden baby i maven eller armene men istedet have en lille baby oppe i himlen, som mangler sine forældre og vi mangler hende Hun blev født d 21 Juni 12 og selv samme dag gik min kærestes mormor bort, så hun og lillepigen rejste ti himmels sammen Det føles rigtig tomt idag og ville gøre alt for at opleve hende hernede på jorden med os og har det lidt svært med at affinde mig med at det vil føles sådan her for evigt og vi vil altid mangle vores lille pige Idag står der et billede af hendes hånd og fod aftryk på bordet med staerinlys så mindes vi hendes på den måde Tak fordi du gad at læse med
Kunne forestille mig hvor svært det må være, håber i har støttet/støtter hinanden derhjemme
Åårh
Føler med jer. Håber det snart er jeres tur
AnnL skriver: ved ik helt hvad jeg skal sige, det gør mig frygteligt ondt og ville lige sende en kæmpe til jer
Tak
LevisMor skriver: Kunne forestille mig hvor svært det må være, håber i har støttet/støtter hinanden derhjemme
det gør vi hvertfald kunne ikke have klaret sorgen hvis ikke jeg havde haft min kæreste, som har været helt fantastisk til at trøste den i svære periode
og mange tak
LMX skriver: Åårh Føler med jer. Håber det snart er jeres tur
mange tak det håber vi også, men desværre så tog det 1,5 år med vores prinsesse så vi må vente tålmodigt
Lunae skriver: stor krammer til dig! Ingen fortjener at skulle opleve sådan noget! Jeg håber at det snart lykkedes for jer med en positiv test!Jeg mistede vores første barn, dog langt tidligere end dig! Èn fortalte mig, at de børn vi skal have, kommer til os! Den tanke har jeg holdt ved. Så jeg har ikke mistet et barn, men mit første barn var bare ikke klar, men kom til mig senere Det er er en sød tanke, synes jeg og det har hjulpet mig meget!
stor krammer til dig! Ingen fortjener at skulle opleve sådan noget! Jeg håber at det snart lykkedes for jer med en positiv test!Jeg mistede vores første barn, dog langt tidligere end dig! Èn fortalte mig, at de børn vi skal have, kommer til os! Den tanke har jeg holdt ved. Så jeg har ikke mistet et barn, men mit første barn var bare ikke klar, men kom til mig senere Det er er en sød tanke, synes jeg og det har hjulpet mig meget!
Mange tak for de søde ord
Det er jeg så ked af at høre, men smukt at hun fulgtes afsted med en som kan passe på hende, når nu I ikke fik chancen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128