er det normalt (liv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Mariajny

jeg er 26+1 i dag. i går og i dag har jeg ikke mærket det vilde liv.. hun har godt nok sparket lidt, men slet ikke i samme omfang som hun plejer, er det normalt ???
Ved min første fødsel (9år siden) fødte jeg for tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ka svinge meget hvor meget liv du mærker, du ska bare mærke baby hver dag! Vh stine

Anmeld

1. november 2012

Mariajny

StineW79 skriver:

Det ka svinge meget hvor meget liv du mærker, du ska bare mærke baby hver dag! Vh stine

uha sad og blev helt nervøs.. det lyder godt, jamen så skulle alt jo være i den fineste orden..

Anmeld

1. november 2012

Miin'Baby'Mus

Mariajny skriver:

jeg er 26+1 i dag. i går og i dag har jeg ikke mærket det vilde liv.. hun har godt nok sparket lidt, men slet ikke i samme omfang som hun plejer, er det normalt ???
Ved min første fødsel (9år siden) fødte jeg for tidligt

Jeg havde selv lige 3 dage hvor prinsessen slet ikke var som hun plejede - overhovedet! Ringede til sygehuset der gerne ville se på mig, havde en del smerter samtidig med så de troede måske der var noget på færde.

Da jeg kom derud gik hun selvfølgelig helt amok inde i maven  Dumme baby hehe. Og hun sagde så at nogle gange babyerne sådan for at få os, mødre, op på tæerne  Det ville være noget andet hvis man overhovedet ikke havde mærket til dem, men forandringer sker jo, og som hun sagde - snart er der ikke plads til al det karate derinde, så er det mere moslen fordi hun bliver større 

Så nu ser jeg de sløve dage som også værende gode dage hehe

Anmeld

1. november 2012

Mariajny

LilleNyPåVej skriver:

Jeg havde selv lige 3 dage hvor prinsessen slet ikke var som hun plejede - overhovedet! Ringede til sygehuset der gerne ville se på mig, havde en del smerter samtidig med så de troede måske der var noget på færde.

Da jeg kom derud gik hun selvfølgelig helt amok inde i maven  Dumme baby hehe. Og hun sagde så at nogle gange babyerne sådan for at få os, mødre, op på tæerne  Det ville være noget andet hvis man overhovedet ikke havde mærket til dem, men forandringer sker jo, og som hun sagde - snart er der ikke plads til al det karate derinde, så er det mere moslen fordi hun bliver større 

Så nu ser jeg de sløve dage som også værende gode dage hehe

åh okay ja jeg bliver/blev sku også ret nervøs, for hun er langt fra så aktiv som hun plejer..

Anmeld

1. november 2012

Miin'Baby'Mus

Mariajny skriver:

åh okay ja jeg bliver/blev sku også ret nervøs, for hun er langt fra så aktiv som hun plejer..

Ja, det er sjovt som man allerede skal have grå hår og bekymringer hehe 

Anmeld

1. november 2012

MorDk

Lige meget hvad så sys jeg (hvis du er bekymret) at du skal kontakte din JM eller FG og få et tjek. Heller en gang for meget end en gang for lidt. Graviditeter er forskellige og børn er forskellige... derfor kan man ikke regne med at ALT er ok for de 80% af Baby.dk brugere fx. siger at alt er ok og der "nok" ikke er noget i vejen. Følg dit hjerte og hvis du føler dig lidt utryg å grib knoglen og ring. Det ville jeg personligt gøre...

Held & lykke med graviditeten... og jeg håber du går helt til termin og ikke føder for tidligt som sidst  Kram herfra!

Anmeld

2. november 2012

Mariajny

MorDk skriver:

Lige meget hvad så sys jeg (hvis du er bekymret) at du skal kontakte din JM eller FG og få et tjek. Heller en gang for meget end en gang for lidt. Graviditeter er forskellige og børn er forskellige... derfor kan man ikke regne med at ALT er ok for de 80% af Baby.dk brugere fx. siger at alt er ok og der "nok" ikke er noget i vejen. Følg dit hjerte og hvis du føler dig lidt utryg å grib knoglen og ring. Det ville jeg personligt gøre...

Held & lykke med graviditeten... og jeg håber du går helt til termin og ikke føder for tidligt som sidst  Kram herfra!

du har helt ret. jeg ringede også til FG, jeg skulle komme til et tjek. alt så fint ud, hun havde flyttet sig, og min livmoder ligger foran, så hun skal bevæge sig der i mellem og ryggen, for der har man ingen nerver. men skulle selvfølgelig kontakte dem igen, hvis jeg mærkede mindre liv end nu..
de var super super super søde
Ja jeg håber også at jeg går til termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.