Åh,jeg glæder mig til 2013 !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Drømme

Miss-86 skriver:

JAA jeg håber oss på positiv test i 2013

Håber jeg du får

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Drømme

Frejsmor skriver:

Jeeps, vi er i fuld gang med projekt lillebrøster til vores basse Frej på 13mdr, så håber helt sikkert på der er gevinst inden længe..

For det hurtigt lykkedes hvor er det dejligt

Anmeld

14. november 2012

mpr

Drømme skriver:

åh hvor dejligt

tak, og håber også det hurtigt lykkedes for jer

Jaaa det er super lækkert og det er blevet rykket så vi allerede smider prævention dagen efter jeg har fået min HPV sprøjte så der er pludselig meget kortere tid til

Tak tak

Anmeld

14. november 2012

Drømme

Chel1992 skriver:

Jaaa det er super lækkert og det er blevet rykket så vi allerede smider prævention dagen efter jeg har fået min HPV sprøjte så der er pludselig meget kortere tid til

Tak tak

Lækkert

Anmeld

14. november 2012

TR

Drømme skriver:

jeg krydser fingre for det bliver jeres år

Mange taaaak 

Anmeld

14. november 2012

ano14316

Drømme skriver:

JA, jeg er ved at være skruk. Sophia er lige ved at være 8 måneder, og hun er jo slet ikke en lille baby, sådan som hun fiser omkring (hun er lige begyndt at kravle..)

Vi har snakket om at begynde på pb2 når hun er lige over et år - jeg ville gerne være begyndt før, men med det 'akutte' kejsersnit, har de sagt, det er bedst at vente min. et år med en ny graviditet.

Åh hvor jeg glæder mig

Andre der håber på en positiv test i 2013 ?

-- det er ikke offentligt, så de der kender mig - helst ikke nogen nyheder på facebook

Ved ikke om den positive test bliver i 2013 el 14 men vi starter pb2 oktober 13

Anmeld

17. november 2012

Miss-86

Drømme skriver:

Håber jeg du får

Tak tak og 'er også for dig..

Anmeld

17. november 2012

Drømme

Miss-86 skriver:

Tak tak og 'er også for dig..

Tak

Anmeld

17. november 2012

jeanett1988

Drømme skriver:

JA, jeg er ved at være skruk. Sophia er lige ved at være 8 måneder, og hun er jo slet ikke en lille baby, sådan som hun fiser omkring (hun er lige begyndt at kravle..)

Vi har snakket om at begynde på pb2 når hun er lige over et år - jeg ville gerne være begyndt før, men med det 'akutte' kejsersnit, har de sagt, det er bedst at vente min. et år med en ny graviditet.

Åh hvor jeg glæder mig

-- det er ikke offentligt, så de der kender mig - helst ikke nogen nyheder på facebook

Vi har også planlagt at påbegynde pb2 til juni 2013

Anmeld

17. november 2012

come2

Drømme skriver:

Åh hvor jeg glæder mig

Helt klart mig

Men i slutningen af 2012 er også mere end okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.