Julekalender og julefilm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

og jeg  kan heller ikke lidt and og flæsesteg 

men ja vi har bare holdt jul uden gaver, men så sluttede vores juleaften bare altid kl 20 fordi når vi var færdige med at spise, var vi færdige med juleaften men nu mine forældre blevet skilt, og det første jul siden så skal holde hos min mors nye kæreste med hans børn og børnebørn så det bliver spændende

Ja så er der da virkelig ikke meget tilbage af juleaften hvad får du så at spise?

Det bliver da en helt anderledes og spændende juleaften så

Har l aldrig holdt jul på traditionel vis med gaver og sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

AnonymMor

Miss BananaHammock skriver:

jubiiiii .... nu skal jeg snart ha' fundet alle mine jule-dvd'er frem.

Et must der skal ses mindst en gang hvert år er Love Actually!!

Udover det købte jeg sidste år juletestamentet og jul på slottet.

Overvejer om der skal endnu en til samlingen i år Hvilke julefilm/kalendre har I stående? Og hvad er jeres ynglings?

Vi har følgende julekalendre :

pyrus - alletiders jul

pyrus - alletiders nisse

pyrus - alleriders julemans

pyrus - alletiders eventyr 

jul i juleland

skibet i skilteskoven

jul i gammelby

andersens julehemmelighed

the julekalender 

nissebanden i Grønland 

jullerup Færgeby 

yallahrup Færgeby 

brødrene mortensens jul 

krummernes jul 

jul i Valhal

det var vist det Hehe 

og som must hvert år : Andersens julehemmelighed, the julekalender og fars fede juleferie  

Anmeld

1. november 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Ja så er der da virkelig ikke meget tilbage af juleaften hvad får du så at spise?

Det bliver da en helt anderledes og spændende juleaften så

Har l aldrig holdt jul på traditionel vis med gaver og sådan noget?

sovs og kartofler :p

da vi var børn fik vi gaver osv, men det stoppede omkring da vi var 12 år ca

Anmeld

1. november 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

sovs og kartofler :p

da vi var børn fik vi gaver osv, men det stoppede omkring da vi var 12 år ca

Spiser du slet ikke kød, eller er det bare julemaden du ikke synes er et hit?

I min kærestes familie får de også gammeldags oksegrydesteg juleaften, fordi svigerfar ikke kan lide and =)

Det var tidligt at skulle undvære gaver, men nu er jeg også pjattet med alt der har med jul at gøre, så det ville være slemt for mig, men nok ca. lige så slemt ikke at kunne give gaver

Anmeld

1. november 2012

lucas<3

Overvejer om der skal endnu en til samlingen i år Hvilke julefilm/kalendre har I stående? Og hvad er jeres ynglings?

uhh nemmer hva jeg ikk har

har startet julen med og se pagten .. :I

men de julekalender jeg har er:

har alle pyrus,
3 x nissebanden
br. mortensens jul

mikkel og guldkortet

jul på vesterbro

Anmeld

2. november 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Spiser du slet ikke kød, eller er det bare julemaden du ikke synes er et hit?

I min kærestes familie får de også gammeldags oksegrydesteg juleaften, fordi svigerfar ikke kan lide and =)

Det var tidligt at skulle undvære gaver, men nu er jeg også pjattet med alt der har med jul at gøre, så det ville være slemt for mig, men nok ca. lige så slemt ikke at kunne give gaver

altså, jeg er ikke vegetar - men spiser ikke særlig meget kød, det smager mig ikke rigtig, spiser rigtig meget fisk, men fx bøffer, kødsovs, mørbrad, hakkebøffer, frikadeller og alle de der 'standart' ting spiser jeg faktisk ikke, tror at det eneste kød jeg for er fisk og så lidt skinke pålæg

Det gjorde mig ikke rigtig noget at skulle undvære gaver, jeg vidste at mine forældre ikke havde sindsygt mange penge, så synes lidt det var fjollet at deres økonomi skulle væltes og de skulle gå og være stressede over at købe gaver osv, så jeg synes faktisk det var en god ide vi stoppede med gaverne

og har synes det har været mindst lige så fedt ikke selv at skulle ud og stresse over at købe julegaver osv :p

Anmeld

2. november 2012

MissTas

synes også alene hjemme filmene er et must have

Anmeld

2. november 2012

Bak

Bossen og bumsen med Eddie Murphy! Helt klart en fed julefilm!

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

altså, jeg er ikke vegetar - men spiser ikke særlig meget kød, det smager mig ikke rigtig, spiser rigtig meget fisk, men fx bøffer, kødsovs, mørbrad, hakkebøffer, frikadeller og alle de der 'standart' ting spiser jeg faktisk ikke, tror at det eneste kød jeg for er fisk og så lidt skinke pålæg

Det gjorde mig ikke rigtig noget at skulle undvære gaver, jeg vidste at mine forældre ikke havde sindsygt mange penge, så synes lidt det var fjollet at deres økonomi skulle væltes og de skulle gå og være stressede over at købe gaver osv, så jeg synes faktisk det var en god ide vi stoppede med gaverne

og har synes det har været mindst lige så fedt ikke selv at skulle ud og stresse over at købe julegaver osv :p

Så må du lave fisk til dig selv, når l begynder at holde jul

Ok ja det kan jeg godt se så... Så bliver det helt mærkeligt med gaver juleaften i år

Julen er jo den hygge man gør det til, og vi bruger også laaaang tid på at spise og sidde og snakke! Er så spændt på hvordan det bliver når der kommer et lille barn, så er alt jo forandret lige pludselig, det bliver spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.