Julekalender og julefilm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Miss BananaHammock skriver:

jubiiiii .... nu skal jeg snart ha' fundet alle mine jule-dvd'er frem.

Et must der skal ses mindst en gang hvert år er Love Actually!!

Udover det købte jeg sidste år juletestamentet og jul på slottet.

Overvejer om der skal endnu en til samlingen i år Hvilke julefilm/kalendre har I stående? Og hvad er jeres ynglings?

Jeg elsker at se :

Love Actually

Polar-ekspressen

Jul på slottet

Tror du på julemanden med Tim Allen (Santa Clause)

En juleromance

Die hard serien

Alene hjemme

It´s a wonderful life

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Overvejer om der skal endnu en til samlingen i år Hvilke julefilm/kalendre har I stående? Og hvad er jeres ynglings?

julefilm jubii.
vi har set julekalender den sidste md så mange har vi.
krummernes jul
alle pyrus julkalender og pyrus på pletten,
nisssebanden på grøndlang,
nissebanden i møllen
absalons hemmelighed,
brdr mortensens jul
bamses julerejse,
jul på slottet,
jul på kronborg
og så skal vi self se dyrelægens plejebørn,
fars fede juleferie,
og a littel prinses

det er vist nogle af dem vi ser.

Anmeld

1. november 2012

M (:

Vi ser altid flere forskellige versioner af et juleeventyr, og derudover elsker kæresten de gamle julefilm med Anders And, så vi har nogle dvd'er med små korte juletegnefilm.. 

Anmeld

1. november 2012

livhemdrup

Her hjemme elsker vi julefilm og ungerne ser dem hele tiden. Vi har følgende film

Jul i juleland

skibet i skilteskoven

nissebanden på grønland

nissebanden i møllen

nissernes ø

alle pyrus filmene

jule testamentet

the jule kalender

jul i den gamle trædemølle

jul på slottet

jul på kronborg

jul i gammelby

Hallo det jul

peters jul

krummernes jul

nu det jul hos krummerne tror jeg filmen hedder

dyrlægens plejebørn

jul i skovriddergården

i den gamle købmandsgård

julerup færgeby

jesus og josefine

jul på torvet

astrid lindgrens jul

og en sidste dukke film som jeg ikke erindrer hvad hedder

og så skal vi da helt bestemt på tirsdag ud og ha fat i familien andersens julehemmelighed.

Ville ønske de snart ville lave trolderiks julekalender med nisserne på dvd også

Anmeld

1. november 2012

Benjamins'mor

Vi har brødrene mortensens jul, det er det eneste.
Regner med vi skal have fat i en masse film i år.

Anmeld

1. november 2012

Miss Kat

henh01 skriver:

familien andersens julehemmelighed udkommer på dvd her i nov - den skal jeg i hvert fald have fingrene i

Samme her! Ville nemlig gerne finde den, men vidste ikke den udkom nu her, så tak for info!

TS:

Sidste år så vi også Juletestamentet, som jo er alletiders (ikke mindst musikken). Og naturligvis har vi da også fået set The Julekalender nogle gange.
Da jeg var barn og yngre så jeg altid Home Alone med mine forældre. Eller Fars Fede Juleferie. Ellers er der jo også The Grinch og Nightmare Before Christmas... Kan se, at de fleste af de film jeg nævner, allerede er blevet nævnt, men det er da også meget hyggeligt at der går tradition i de samme film. 

Og naturligvis, her til slut, det notoriske Disney Juleshow, men det må vi vente på lidt endnu.

Anmeld

1. november 2012

HeidiØ

Love actually er jo simpelthen den ultimative bedste julefilm!

Derudover skal vi liiiige se Jul på Vesterbro igen i år herhjemme!

Anmeld

1. november 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

jul på vesterbro

jeg har faktisk aldrig været sådan rigtig glad for julen, heller ikke som barn.. men har besluttet mig at i år SKAL jeg i julehumør! BUM. - min mor har endag lovet mig en julegave(første gang jeg for det)

Det er da også svært at komme i julestemning hvis man ikke kan se frem til gaver juleaften holder l jul alligevel bare uden gaver eller hvordan?

Til TS
Jeg er ikke super julekalender agtig, så jeg kan ikke komme med gode bud, men Love actually er bare en julefilm så sød og skøn, at den må jeg bare se

Anmeld

1. november 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Det er da også svært at komme i julestemning hvis man ikke kan se frem til gaver juleaften holder l jul alligevel bare uden gaver eller hvordan?

Til TS
Jeg er ikke super julekalender agtig, så jeg kan ikke komme med gode bud, men Love actually er bare en julefilm så sød og skøn, at den må jeg bare se

og jeg  kan heller ikke lidt and og flæsesteg 

men ja vi har bare holdt jul uden gaver, men så sluttede vores juleaften bare altid kl 20 fordi når vi var færdige med at spise, var vi færdige med juleaften men nu mine forældre blevet skilt, og det første jul siden så skal holde hos min mors nye kæreste med hans børn og børnebørn så det bliver spændende

Anmeld

1. november 2012

Victoria2013

Det er ikke rigtig december og jul før jeg har set Love Actually. Det stammer fra min studietid hvor december tit handlede om at der skulle afleveres en opgave midt i måneden - så der var bare ikke tid til juleri inden. Så når den opgave var afleveret, SÅ skulle der jules og Love Actually er den perfekte film til at komme i julehumør for mig

Jeg har overvejet at skaffe nogle flere julekalendre, foreløbig har jeg bare Jul i Valhal på DVD og er glad for den kommer i fjernsynet i år. Ellers plejer jeg også lige at se Nightmare Before Christmas, den passer lidt til to forskellige højtider, men plejer at kæde den sammen med jul. Og så ellers hvad der er af julefilm og ting og sager i fjernsynet...

Og Disney's Juleshow! Ingen juleaftensdag uden Disney's Juleshow!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.