Hvornår fik du graviditetssymptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
4 svar
1 synes godt om
31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ja, jeg spørger fordi jeg efter sigende burde være mellem 4+2 og 4+5 henne, men jeg har absolut ingen graviditetssymptomer!

Jeg har et barn, så har prøvet det før og husker det som om at jeg var dårlig nærmest med det samme og havde vildt ømme bryster!

Hvornår kunne i mærke at i var gravide og hvilke symptomer havde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Tona

Anonym skriver:

Ja, jeg spørger fordi jeg efter sigende burde være mellem 4+2 og 4+5 henne, men jeg har absolut ingen graviditetssymptomer!

Jeg har et barn, så har prøvet det før og husker det som om at jeg var dårlig nærmest med det samme og havde vildt ømme bryster!

Hvornår kunne i mærke at i var gravide og hvilke symptomer havde i?

Med min første graviditet var jeg hamrende syg allerede over en uge før jeg testede positiv. Virkelig hamrende syg med kvalme og oppustet og meget ømme og store bryster. Det blev så ved hele graviditeten igennem hvor jeg også kastede op hele vejen igennem.

Denne gang havde jeg faktisk ingen symptomer før uge 8 hvor kvalme og dårligdom så satte ind for fuld smadder. I uge 16 gik kvalmen totalt væk og det gjorde opkast og madlede også. På nær smerter fra bla mit bækken har jeg nærmest ingen af de klassiske graviditets-symptomer nu.

Jeg var faktisk bekymret over det til at begynde med fordi det undrede mig at to graviditeter kan være forskellige. Men det kan de altså. Så der behøver bestemt ikke være noget i vejen

Anmeld

31. oktober 2012

lycly

Jeg begyndte at få kvalme omkring uge 6-7 her anden gang. Men allerede da min mens var udeblevet fik jeg ømme bryster

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Med min første graviditet var jeg hamrende syg allerede over en uge før jeg testede positiv. Virkelig hamrende syg med kvalme og oppustet og meget ømme og store bryster. Det blev så ved hele graviditeten igennem hvor jeg også kastede op hele vejen igennem.

Denne gang havde jeg faktisk ingen symptomer før uge 8 hvor kvalme og dårligdom så satte ind for fuld smadder. I uge 16 gik kvalmen totalt væk og det gjorde opkast og madlede også. På nær smerter fra bla mit bækken har jeg nærmest ingen af de klassiske graviditets-symptomer nu.

Jeg var faktisk bekymret over det til at begynde med fordi det undrede mig at to graviditeter kan være forskellige. Men det kan de altså. Så der behøver bestemt ikke være noget i vejen

Det var da dejligt beroligende! Jeg skal scannes på næste fredag, for at se om alt er som det skal være!

Jeg tog graviditetstest fredag og den var positiv, men super super svag, så testede også idag og der var stregerne nærmest lige tydlige - det betyder forhåbentlig at hcg stiger og alt er som det skal være

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Jeg begyndte at få kvalme omkring uge 6-7 her anden gang. Men allerede da min mens var udeblevet fik jeg ømme bryster

Okay - mÅ nok bare være tålmodig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.