Guldfiskens hule 18+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2012

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Lyder præcis som den følelse jeg havde dengang - og det passer også meget godt med at jeg var i uge 18/20 stykker

Fedt med kvalmen - lad os for at den bare bliver væk nu!

Uh, så er det nok et rimeligt sikkert tegn!

Ja, det håber jeg virkelig - det kunne være fantastisk! (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

M (:

Op! (:

Anmeld

1. november 2012

Frøken J.

M (: skriver:

Så blev det tid til et nyt mavebillede og en lille update herfra. 

Vægten siger nu +2,5 kg, og er egentlig stolt af, at vægtforøgelsen ikke er mere på nuværende tidspunkt - selvom det er gået lige vel stærkt den seneste uge..

Tiden går stille og roligt, og i denne uge er kvalmen ENDELIG begyndt at aftage, og har faktisk, 7, 9, 13, ikke haft kvalme de sidste fem døgn.. Så håber og krydser fingre for, at det er ovre for nu! 

Derudover tror jeg, at jeg i dag har mærket fisken for første gang.. Kan bedst beskrive det som en slags insisterende sommerfugle.. Tog mig selv i at sidde som forstenet med et kæmpe smil og håbe på, at det skulle ske igen!  Så jeg håber, og tror, at det var bebse - og jeg glæder mig til, at det forhåbentlig snart det sker igen! 

Åh altså, du er bare så smuk med den mave Det var da garanteret bettemøfferen du mærkede!! Her står vægten så på +1,5 efter en gang omgangssyge i stedet for de +3 før, så hvis der endelig skal være noget godt ved så meget opkast må det være, at et hjælper mig til ikke at tage for meget på Jeg synes det lyder som en perfekt vægtøgning med din kropsbygning!

Anmeld

1. november 2012

M (:

Frøken J. skriver:

Åh altså, du er bare så smuk med den mave Det var da garanteret bettemøfferen du mærkede!! Her står vægten så på +1,5 efter en gang omgangssyge i stedet for de +3 før, så hvis der endelig skal være noget godt ved så meget opkast må det være, at et hjælper mig til ikke at tage for meget på Jeg synes det lyder som en perfekt vægtøgning med din kropsbygning!

Tusind tak søde.. 

Håber du har ret - glæder mig såå meget til det sker igen!  Er du begyndt at mærke lillebror?

Øv, øv, øv med opkasten!

Er glad for, at det ikke lyder af for meget.. Er meget opmærksom på ikke at spise for meget, men heller ikke tænke "du-må-ikke-tage-på"-tanker, og lade være med at spise.. 

Anmeld

1. november 2012

christina92

M (: skriver:

Så blev det tid til et nyt mavebillede og en lille update herfra. 

Vægten siger nu +2,5 kg, og er egentlig stolt af, at vægtforøgelsen ikke er mere på nuværende tidspunkt - selvom det er gået lige vel stærkt den seneste uge..

Tiden går stille og roligt, og i denne uge er kvalmen ENDELIG begyndt at aftage, og har faktisk, 7, 9, 13, ikke haft kvalme de sidste fem døgn.. Så håber og krydser fingre for, at det er ovre for nu! 

Derudover tror jeg, at jeg i dag har mærket fisken for første gang.. Kan bedst beskrive det som en slags insisterende sommerfugle.. Tog mig selv i at sidde som forstenet med et kæmpe smil og håbe på, at det skulle ske igen!  Så jeg håber, og tror, at det var bebse - og jeg glæder mig til, at det forhåbentlig snart det sker igen! 

Det er altså bare en fin lille babyhule du render rundt med

Hvor er det skønt at du har mærket den lille for det har det hel sikkert været, sådan der ville jeg også forklare det første jeg mærkede. Og det kommer lige pludselig til at gå stærkt med at mærke liv, fra små puf til store spark og moflen rundt derinde. Før du ved det kan du ligefrem se hvordan maven letter sig når der bliver sparket

Nu er du snart halvvejs, utrolig så stærkt det går

Anmeld

1. november 2012

M (:

christina92 skriver:

Det er altså bare en fin lille babyhule du render rundt med

Hvor er det skønt at du har mærket den lille for det har det hel sikkert været, sådan der ville jeg også forklare det første jeg mærkede. Og det kommer lige pludselig til at gå stærkt med at mærke liv, fra små puf til store spark og moflen rundt derinde. Før du ved det kan du ligefrem se hvordan maven letter sig når der bliver sparket

Nu er du snart halvvejs, utrolig så stærkt det går

Ja, den er endnu meget lille og diskret, men det er hyggeligt, at der (endelig!) er begyndt at komme bule på.. (:

Ih, dejligt, at det lyder som om det virkelig ER fisken jeg har mærket.. Glæder mig til at mærke rigtige spark og moslen, og til at kæresten kan være med! Han er vist endnu mere utålmodig end mig! 

Ja, det er helt vildt, tiden flyver, når man kigger tilbage, men snegler sig afsted, når man kigger frem - det er ret sjovt.. 

Anmeld

1. november 2012

VNB

nåååårh det er bare sådan en fin lille babymave 

Tror da helt sikkert at det er bebsen du har mærket præcis sådan der mærkede jeg det også første gang  

Anmeld

1. november 2012

M (:

nåååårh det er bare sådan en fin lille babymave 

Tror da helt sikkert at det er bebsen du har mærket præcis sådan der mærkede jeg det også første gang  

Ja, den har ikke travlt med at komme frem i verden.. Overvejer dog, hvor tyk min omgangskreds synes jeg er (eller var før graviditeten), for alle siger "Ej, man kan slet ikke se, at du er gravid" ..

Ih, hvor er det spændende! Mere vil have mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.