Guldfiskens hule 18+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.162 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

M (:

Så blev det tid til et nyt mavebillede og en lille update herfra. 

Vægten siger nu +2,5 kg, og er egentlig stolt af, at vægtforøgelsen ikke er mere på nuværende tidspunkt - selvom det er gået lige vel stærkt den seneste uge..

Tiden går stille og roligt, og i denne uge er kvalmen ENDELIG begyndt at aftage, og har faktisk, 7, 9, 13, ikke haft kvalme de sidste fem døgn.. Så håber og krydser fingre for, at det er ovre for nu! 

Derudover tror jeg, at jeg i dag har mærket fisken for første gang.. Kan bedst beskrive det som en slags insisterende sommerfugle.. Tog mig selv i at sidde som forstenet med et kæmpe smil og håbe på, at det skulle ske igen!  Så jeg håber, og tror, at det var bebse - og jeg glæder mig til, at det forhåbentlig snart det sker igen! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Miss Church

M (: skriver:

Så blev det tid til et nyt mavebillede og en lille update herfra. 

Vægten siger nu +2,5 kg, og er egentlig stolt af, at vægtforøgelsen ikke er mere på nuværende tidspunkt - selvom det er gået lige vel stærkt den seneste uge..

Tiden går stille og roligt, og i denne uge er kvalmen ENDELIG begyndt at aftage, og har faktisk, 7, 9, 13, ikke haft kvalme de sidste fem døgn.. Så håber og krydser fingre for, at det er ovre for nu! 

Derudover tror jeg, at jeg i dag har mærket fisken for første gang.. Kan bedst beskrive det som en slags insisterende sommerfugle.. Tog mig selv i at sidde som forstenet med et kæmpe smil og håbe på, at det skulle ske igen!  Så jeg håber, og tror, at det var bebse - og jeg glæder mig til, at det forhåbentlig snart det sker igen! 

Åhh hvor fantastisk at du har mærket liv   Det er bare en vidunderlig følelse. 

for at din kvalme bliver væk. Det er slet ikke til at holde ud til at have kvalme døgnet rundt.

Babybulen vokser da også   

Anmeld

31. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Åhh hvor fantastisk at du har mærket liv   Det er bare en vidunderlig følelse. 

for at din kvalme bliver væk. Det er slet ikke til at holde ud til at have kvalme døgnet rundt.

Babybulen vokser da også   

Ja, er stadig ikke 100% sikker, men jeg tror det var fisken! 

Nej, det er frygteligt! Så håååber det er ovre! 

Tak søde - synes også den er ved at blive tydelig. Specielt om morgenen vil den virkelig frem i verden! 

Anmeld

31. oktober 2012

Miss Church

Ja, er stadig ikke 100% sikker, men jeg tror det var fisken! 

Nej, det er frygteligt! Så håååber det er ovre! 

Tak søde - synes også den er ved at blive tydelig. Specielt om morgenen vil den virkelig frem i verden! 

Det er skønt  Nu er vi også snart halvvejs!

Anmeld

31. oktober 2012

M (:

Det er skønt  Nu er vi også snart halvvejs!

Ja, du er da meget, meget snart! Hvis man tæller efter pigernes seneste ankomst er du da halvvejs nu! 

Anmeld

31. oktober 2012

Miss Church

Ja, du er da meget, meget snart! Hvis man tæller efter pigernes seneste ankomst er du da halvvejs nu! 

Ja det er jeg jo faktisk Håber de bliver derinde så lang tid som muligt! 

Anmeld

31. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Ja det er jeg jo faktisk Håber de bliver derinde så lang tid som muligt! 

Jeg håber (næsten) at de skal tvinges ud! 

Anmeld

31. oktober 2012

Miss Church

Jeg håber (næsten) at de skal tvinges ud! 

Ja det håber jeg næsten også, men det er ikke sikkert jeg håber det, når vi når til februar 

Anmeld

31. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Ja det håber jeg næsten også, men det er ikke sikkert jeg håber det, når vi når til februar 

Narj, nok ikke, men jo længere jo bedre! 

Anmeld

31. oktober 2012

Miss BananaHammock

Lyder præcis som den følelse jeg havde dengang - og det passer også meget godt med at jeg var i uge 18/20 stykker

Fedt med kvalmen - lad os for at den bare bliver væk nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.