Ny bil peugeot 407??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2012

smokin

Jeg er mega træt af at pærerne springer for et godt ord i dem. Vi skifter forlygter minimum en gang om måneden... Og det er desværre en ting de fleste peugeot'er gør... Ud over det - dejlig bil :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

Lotus86

Vi har også en Peugeot 407 stationcar, og vi er super glade for den, der har aldrig været problemer med den

Anmeld

4. november 2012

MIWULA

Månsson skriver:

Vi har den og den er super go... I både min og mandens familie har vi altid kun haft peugeot og der har ALDRIG været noget med nogle af dem... Vi har os en 206cc også 407'eren og det er super biler.. man får meget bil for pengene

Super dejligt at høre især nu hvor vi har købt bilen..

Anmeld

4. november 2012

MIWULA

Lotus86 skriver:

Vi har også en Peugeot 407 stationcar, og vi er super glade for den, der har aldrig været problemer med den

Dejligt at høre.. Vi har oz købt den.. Er jeres kobling også meget stram?

Anmeld

4. november 2012

MIWULA

Zette skriver:

Jeg er mega træt af at pærerne springer for et godt ord i dem. Vi skifter forlygter minimum en gang om måneden... Og det er desværre en ting de fleste peugeot'er gør... Ud over det - dejlig bil :-)

Ja det har jeg også hørt om dem men ja det kan man jo leve med når nu det er en billig bil..

Anmeld

4. november 2012

wamse

Vi havde en, da jeg var sammen med min eks, og det var ikke en succes.
Pærerne sprang hele tiden, og den var på værksted konstant. Koblingen røg, centrallåsen gik i stykker et par gange og bundpladen var ved at ryge af fx
Jeg arbejdede med en, som havde samme model og årgang, og han nåede at være på værksted 17 gange i løbet af et år med bilen

Men håber at jeres bliver en succes

Vores model var en 307 stationcar 

Anmeld

4. november 2012

MIWULA

wamse skriver:

Vi havde en, da jeg var sammen med min eks, og det var ikke en succes.
Pærerne sprang hele tiden, og den var på værksted konstant. Koblingen røg, centrallåsen gik i stykker et par gange og bundpladen var ved at ryge af fx
Jeg arbejdede med en, som havde samme model og årgang, og han nåede at være på værksted 17 gange i løbet af et år med bilen

Men håber at jeres bliver en succes

Vores model var en 307 

Puha. ja man kan jo aldrig vide når man køber ny (brugt) bil..

Anmeld

4. november 2012

wamse

MIWULA skriver:

Puha. ja man kan jo aldrig vide når man køber ny (brugt) bil..

nej desværre, men vi gav 160.000 for bilen, og var godt nok skuffet over kvaliteten

Anmeld

4. november 2012

MIWULA

wamse skriver:

nej desværre, men vi gav 160.000 for bilen, og var godt nok skuffet over kvaliteten

Øvøv da.. Vi har heldigvis kun betalt 70.000

Anmeld

4. november 2012

wamse

MIWULA skriver:

Øvøv da.. Vi har heldigvis kun betalt 70.000

Den var også kun 4 år gammel, da vi købte den

Håber ihvertfald at det går bedre med jeres bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.