Ny bil peugeot 407??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.873 visninger
26 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

MIWULA

Vi står og skal købe ny bil og har kigget lidt på en peugeot 407 stationcar, så tænkte på om der var nogle af jer herinde som har eller havde denne bil som kan sige lidt gode og dårlige ting om den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

MIWULA

Slet ikk nogen?

Anmeld

31. oktober 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
MIWULA skriver:

Vi står og skal købe ny bil og har kigget lidt på en peugeot 407 stationcar, så tænkte på om der var nogle af jer herinde som har eller havde denne bil som kan sige lidt gode og dårlige ting om den??

Min far har faktisk en han er super glad for den. Har kørt i den, og den køre jo super godt  

elsker den bil

Anmeld

31. oktober 2012

MIWULA

sommerc skriver:

Min far har faktisk en han er super glad for den. Har kørt i den, og den køre jo super godt  

elsker den bil

Det er jeg glad for at høre. 

Anmeld

31. oktober 2012

come2

MIWULA skriver:

Jeg kender ikk den model, men skal aldrig have peugeot igen

Anmeld

31. oktober 2012

MIWULA

come2 skriver:

Jeg kender ikk den model, men skal aldrig have peugeot igen

desværre ja har de fleste af deres biler et dårligt ry. 

Anmeld

31. oktober 2012

come2

MIWULA skriver:

desværre ja har de fleste af deres biler et dårligt ry. 

Det kan self være blevet bedre, men kender flere der ikke har været tilfreds :0) 

Anmeld

31. oktober 2012

An&Jo

vi købte en 206 her i sommers, og er meget tilfredse..

Den har haft et par ture på værksted med nogle småfejl, som at de ikke havde lavet 4 hjuls sporingen godt nok, og så lavede den system fejl ved airbagen, men det var hurtigt klaret, og den kører jo fantastisk, og er ydermere rigtig billig, vi kører omkring 23 km/l på diesel..

Anmeld

3. november 2012

MIWULA

Tak for svar Vi købte bilen og er glade for den indtil nu..

Anmeld

3. november 2012

L&V

Vi har den og den er super go... I både min og mandens familie har vi altid kun haft peugeot og der har ALDRIG været noget med nogle af dem... Vi har os en 206cc også 407'eren og det er super biler.. man får meget bil for pengene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.