Jeg bruger brown silk epil siden jeg var 17 (men ikke den samme maskine, jeg har haft flere

) Jeg var begyndt med at bruge en skraber men jeg fik røde knopper hele tiden og de gjorde ondt indtil håret voksede ud igen. Det så helt forkert ud. Så begyndte jeg med silk epil og det gjorde også meget ondt i starten, men nu er det ikke slemt. Problemet er er mit hår vokser hurtigt og så skal jeg bruge den en gang om ugen, men jeg bruger den over det hele: ben, bikini, under armen. Der er faktisk forskelle på håret, hvis de blev barberet eller ej. Fra bikini til mine knæ har jeg aldrig brugr en skraberen og kun silk epil, håret vokser utroligt fint og meget langsamt. Nede fra knæen havda jeg barbere mig flere gange og håret er mørkere og vokser hurtigere.
Til min bikini linie har jeg fået 5 laser behandlinger og jeg er så glad for det. Desværre kunne jeg ikke få de 8 som de anbefaler og ikke alle hårene er væk. Men jeg er blivet så glad, at så snart jeg få muligheden og penge til det, vil jeg få en tur over det hele!!!
Anmeld