Ladyshaver eller Epilator

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

Mira0911

Mebach skriver:

ARJ, fjerner I hår på benern??????
Er det ikke lidt 80'er agtig?

JUST KIDDING, her bruger jeg en skraber når jeg er i bad.

Mebach hvor er billedet ? 

Jeg bruger Venus Skraber - Helt fint til mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

karina1980

jeg har en gammel ladyshaver fra 90´erne af som jeg bruger, den barber ikke tæt eller noget men den efterlader ingen lange hår 

nogle gange barber jeg så efter med skraber, men det sker ikke så tit, under armene og  bikinilinjen får det med skraber(march3)

har overvejet voksbehandlingen, men er sgu for nærig, har også fået en brazil og selvom resultatet er super godt, så er jeg for nærig og ømskindet, det sidste kunne man jo nok vænne sig til

Anmeld

2. juni 2009

Cris

Jeg bruger brown silk epil siden jeg var 17 (men ikke den samme maskine, jeg har haft flere ) Jeg var begyndt med at bruge en skraber men jeg fik røde knopper hele tiden og de gjorde ondt indtil håret voksede ud igen. Det så helt forkert ud. Så begyndte jeg med silk epil og det gjorde også meget ondt i starten, men nu er det ikke slemt. Problemet er er mit hår vokser hurtigt og så skal jeg bruge den en gang om ugen, men jeg bruger den over det hele: ben, bikini, under armen. Der er faktisk forskelle på håret, hvis de blev barberet eller ej. Fra bikini til mine knæ har jeg aldrig brugr en skraberen og kun silk epil, håret vokser utroligt fint og meget langsamt. Nede fra knæen havda jeg barbere mig flere gange og håret er mørkere og vokser hurtigere.

Til min bikini linie har jeg fået 5 laser behandlinger og jeg er så glad for det. Desværre kunne jeg ikke få de 8 som de anbefaler og ikke alle hårene er væk. Men jeg er blivet så glad, at så snart jeg få muligheden og penge til det, vil jeg få en tur over det hele!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.