Ladyshaver eller Epilator

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad bruger du...?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.017 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. maj 2009

Natascha

Hej tøser

Jeg har overvejet og købe en ladyshaver eller epilator men er der nogen af jer der har noget erfaring med nogen af delene, så håber jeg i vil dele den med mig...

Knus fra Natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2009

Kvindemin

Natascha skriver:

Hej tøser

Jeg har overvejet og købe en ladyshaver eller epilator men er der nogen af jer der har noget erfaring med nogen af delene, så håber jeg i vil dele den med mig...

Knus fra Natascha

Hvor henne til?

Men heelt klart voks behandlinger

Anmeld

31. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Chritinap skriver:

Hvor henne til?

Men heelt klart voks behandlinger

Altså det der voks......jeg ved ikke om jeg gør noget helt galt, men jeg selv har vokset mine ben (eller brugt veet) så holder det kun 2-3 dage. Så begynder det at komme frem igen

Anmeld

1. juni 2009

Miamaja

veet voks og kemikalie haarfjernings creme (der lugter af h... til!) men det virker i op til 6 uger dvs ingen haarfjerning i op til 6 uger

Anmeld

1. juni 2009

4xGreve

Natascha skriver:

Hej tøser

Knus fra Natascha

Jeg har en ladyshaver og jeg er super glad for den, den er let og hurtig at bruge alle steder....

Anmeld

1. juni 2009

Kvindemin

Jeanne skriver:

Altså det der voks......jeg ved ikke om jeg gør noget helt galt, men jeg selv har vokset mine ben (eller brugt veet) så holder det kun 2-3 dage. Så begynder det at komme frem igen

Det er fordi det er veet, det er ikke specieelt godt.
Jeg vokser kunder herhjemme, og det er helt klart det bedste. Det er forskelligt hvor godt det holder, men op til 6 uger første gang, og de næste gange er hårvæksten reduceret.

Dejligt

Anmeld

1. juni 2009

SHERO

Jeg bruger bare min venus skraber, synes jeg er rarest, skal selvf gøres lidt oftere men gider ikke betale for at blive vokset...
Epiltor er rent tortur, har købt en engang men kunne simpelthen ikke holde det ud... var sådan set okay på benene men den tog aldrig alle hårene og så skulle jeg alligevel skrabe bagefter, og så er det bare ULIDELIGT under armene og i bikini linien AV AV gør det slet ikke hurtigt nok...

Anmeld

1. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg bruger epilator, en fra Philips.
Jeg har også brugt ladyshaver før, men synes ikke de barberede helt tæt.
Voks har jeg også prøvet, men synes ikke det er fedt at sidde der med det snaskede voks... så er det nemmere med en epilator
Ulempen er dog at den ikke tager de helt korte hår, men synes ikke det er noget problem. Det ses ikke, og de er jo meget fine når de har været epileret.

Anmeld

1. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg bruger skraber under armene. Benene lader jeg stå, for mine hår er så fine, lyse og tynde, så det bliver værre, hvis jeg barberer og det nytter ikke at vokse.

Missen får en brazil, hver 5. uge  Min egen lille forkælelse af mig selv.

Anmeld

1. juni 2009

Rasmine

ARJ, fjerner I hår på benern??????
Er det ikke lidt 80'er agtig?

JUST KIDDING, her bruger jeg en skraber når jeg er i bad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.