er tudefærdig !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Jenie

Jeg piver normalt ikke men hold da op hvor gider jeg ikke mere! er i uge 35 og jeg kan intet ! jeg sidder op og sover pga. halsbrand, har svært ved at gå da jeg får de vildeste jag helt nede som om der snart stikker en arm ud, jeg har haft smerter nederst i maven og lænden. og heltm ud i knæene ligesom meget stærke menstruations smerter de kommer og går gerne med en røvfuld plukkeveer oveni og det har stået på i 3uger nu. lille fisen står ikke fast endnu men ligger helst helt oppe mine ribben og til tider er hun i klemme i siden om mod ryggen! av ! jeg kan ikk e stå eller sidde og til tidergør det også ondt når jeg ligger ned
er tudefærdig over det og min ryg er så øm kan heller ikke for godt køre bil. Og har det som om jeg har influenza uden snot og det øv øv. øv. altså ! Er det normalt at have det sådan så lang tid før termin?
ville nok mest bar ynke lidt
kærligst en træt og ked af det første gangs gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Camulla

Jenie skriver:

Jeg piver normalt ikke men hold da op hvor gider jeg ikke mere! er i uge 35 og jeg kan intet ! jeg sidder op og sover pga. halsbrand, har svært ved at gå da jeg får de vildeste jag helt nede som om der snart stikker en arm ud, jeg har haft smerter nederst i maven og lænden. og heltm ud i knæene ligesom meget stærke menstruations smerter de kommer og går gerne med en røvfuld plukkeveer oveni og det har stået på i 3uger nu. lille fisen står ikke fast endnu men ligger helst helt oppe mine ribben og til tider er hun i klemme i siden om mod ryggen! av ! jeg kan ikk e stå eller sidde og til tidergør det også ondt når jeg ligger ned
er tudefærdig over det og min ryg er så øm kan heller ikke for godt køre bil. Og har det som om jeg har influenza uden snot og det øv øv. øv. altså ! Er det normalt at have det sådan så lang tid før termin?
ville nok mest bar ynke lidt
kærligst en træt og ked af det første gangs gravid.

Jeg havde det på samme måde, det har de fleste og det er helt normalt. Hvis det kan trøste dig? 

Anmeld

31. oktober 2012

thegirl22

Et dejligt til dig herfra!

Anmeld

31. oktober 2012

Camilla30

Hej Øv det lyder hårdt for dig Håber lillen kommer ud uge 38 så du ikke skal gå hele tiden ud. God bedring og hold nu humøret oppe, der er ikke så langt igen   Hilsen Camilla, 32+5.

Anmeld

31. oktober 2012

Troldemommi

hvor er det synd at du skal have det så skidt, men du må holde ud der er ikke så lang vej igen for dig og din belønning er en skøn lille baby

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.