Er det farligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.058 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har vanventig lyst til spise citroner? Og ikke bare en enkel men flere. Men tør ikke rigtig da jeg er bange for hvis det nu kan være farligt for barnet. Må jeg gerne spise citroner?? Er det farligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Lise

Hvorfor skulle citroner være farlige for babyen???

Anmeld

31. oktober 2012

SaNiNa

Tja det er da et godt spørgsmål som jeg heller ikke aner noget om, men jeg spiste altså citron da jeg var gravid med begge to.

nok bare ikke i lige så store mængder som du beskriver, men ud fra en hurtig søgning på google tror jeg ikke der sker noget

Anmeld

31. oktober 2012

JS<3

Hvorfor skulle det være farligt? Ligesom med alt andet er det ikke sundt at spise voldsomt meget af en ting (: jeg var fan af appelsiner og helst vildt sure (:

Tror højst at det er dine tænder der tager skade af MANGE citroner (: velbekommen

Anmeld

31. oktober 2012

Camilla30

Jeg har spist mange citroner under graviditeten, valgte usprøjtede/økologiske, spiste dem, pressede dem i vand, klemte citronsaft ud over alle mulige forskellige madvarer, har aldrig hørt om at det skulle være farligt Hilsen Camilla, 32+5.

Anmeld

31. oktober 2012

baby012

Spiste dem under hele min datters graviditet 3 om dagen  

det skader ikke, har en datter Nu som foretrækker de sure ting.. 

Det er ikke farligt for barnet, men pas på dig selv, både min læge og tandlæge fraråder mig det i denne gravitet, syrebalancen fucker helt op ... Emaljen er skadet ved mig  

men en i ny og næ sker der ikke noget ved.. Jeg slukker lysten ved at spise mandariner .. Det fungere faktisk ok  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.