Kan ikke rigtig får børstet mine tænder :( andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.039 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Azooo

Ja altså hvergang jeg prøver på at børste mine tænder ender det galt, får virkelig slemme opkast fornemmelser og det ender med nogle gange at jeg kommer til kaste op .. Jeg ander ikke hvorfor , har ikke rigtig kunnet børste mine tænder ordenligt i noget tid .. Er gravid i uge 13. Har skiftet tandpasta/mundskyller.. Men det har ikke hjulpet.. Andre der har haft/har det på samme måde?? Nogle råd eventuelt ? .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

SKR

Da min kvalme var været havde jeg det på samme måde. Men det er heldigvis sjældent det sker nu. Så det skal nok blive bedre

Anmeld

31. oktober 2012

Tanja1234

Sådan havde jeg det også i en periode..

Det blev heldigvis bedre da kvalmen gik væk...

Anmeld

31. oktober 2012

Clisolka

Azooo skriver:

Ja altså hvergang jeg prøver på at børste mine tænder ender det galt, får virkelig slemme opkast fornemmelser og det ender med nogle gange at jeg kommer til kaste op .. Jeg ander ikke hvorfor , har ikke rigtig kunnet børste mine tænder ordenligt i noget tid .. Er gravid i uge 13. Har skiftet tandpasta/mundskyller.. Men det har ikke hjulpet.. Andre der har haft/har det på samme måde?? Nogle råd eventuelt ? .. 

Sådan havde jeg det til slut i min graviditet med halsbranden - puuuh bare tanken om en tandbørst i munden 

Anmeld

31. oktober 2012

-Sigrid-

Azooo skriver:

Jeg havde det også rigtig dårligt, så jeg brugte mundskyld. At børste tænder ville ikke have hjulpet for så havde jeg kastet op

Anmeld

31. oktober 2012

Dinna88

Hvor god er du til at fokusere på vejrtrækningen? Det kan gøre en verden til forskel i forhold til opkast ved kvalme. Take it from someone who har prøvet det uendeligt mange gange (Hvorfor undlader jeg lige at forklare her)

Fokuser på vejrtrækningen og træk vejret igennem næsen

Anmeld

31. oktober 2012

Snehund

Tandbørstning er noget af det eneste, der kan give mig brækfornemmelser, selvom jeg ikke ellers lider af kvalme.

Du kan prøve at spytte tit, at have munden fyldt med tandpastaspyt, er ikke sagen. Men måske du allerede har prøvet det?

Held og lykke - håber snart kvalmen fortager sig!

Anmeld

31. oktober 2012

Team Putte

Prøv at skifte tandbørste til den med mindst børstehoved, undgå at ramme tungen, træk vejret ind, hold det, børst i en side, spyt ud, ånd ud og forfra til du har været det hele igennem. husk at trække vejret gennem næsen  Sådan børstede jeg tænder i 9 mdr

Anmeld

1. november 2012

Stjerneskud

Jeg har det fuldstændig lige sådan. Det er rigtig ulækkert og børnene kigger mærkeligt på mig når vi børster tænder sammen. Jeg spytter hele tiden ud, så jeg ikke har så meget tandpasta i munden og holder små pauser ind i mellem. Det hjælper for mig.

Jeg har ikke ellers kvalme og det er rigtig irriterende, for sidst jeg var gravid fik jeg rigtig mange huller i tænderne så jeg vil jo gerne passe ekstra godt på dem

Anmeld

1. november 2012

M!

Jeg har det på helt samme måde! 

Og ikke nok med, så bløder mit tandkød helt voldsomt.. :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.