Plukveer 12+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Snartmortil3

Jeg har de sidste par dage oplevede plukveer. Synes de er ret kraftige. Det er ikke regelmæssigt, men burde de gøre ondt? varer 10-15 sek. Jeg studerer hjemme, så jeg overanstrenger mig ikke på job osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

SussieThyssen

110811 skriver:

Jeg har de sidste par dage oplevede plukveer. Synes de er ret kraftige. Det er ikke regelmæssigt, men burde de gøre ondt? varer 10-15 sek. Jeg studerer hjemme, så jeg overanstrenger mig ikke på job osv.

Plukveer skal helst ikke gøre ondt, selvom de godt kan gøre nas, især imod sltningen af graviditeten.

Men jeg synes at du skal snakke med lægen, hvis du synes de gør ondt.
Nogle kvinder kan nemlig opleve, at plukveer bliver for kraftige og kan gå over til at blive til rigtige veer for tidligt i svangerskabet, og så er det vigtigt, at man får stoppet dem.
En del kvinder oplever så, at de kortvarigt bliver indlagt, og efter behandling, går det så fint frem til fødslen uden yderligere problemer.
Så hold lidt øje med dem, tag evt. en snak med lægen, og bliver de for kraftige eller regelmæssige, så kontakt lægen igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. oktober 2012

Aagaard

110811 skriver:

Plukveer må ikke gøre ondt - stramme jo men det må ikke gøre ondt.
Gør de ondt syntes jeg du skal ringe til din læge og snakke med dem.

Held og lykke

Anmeld

31. oktober 2012

lilledittemor

110811 skriver:

Jeg havde det allerede fra 11. uge, og der skete ikke noget ved det. Lægen sagde heller ikke noget til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.