Meget dumpt spørsmål ja men ang scanning uden på:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Christina :-)

Jeg læser mange steder at de kun kan tag indvendig scanninger når man ik er så langt henne men i onsdags da jeg var 6+0 ku de med det samme se den lille da hun scanndede uden på maven den kpm frem med det samme og man ku se hjerteblik med det samme og var kun 6+0 er det ikk tidlig og ku se det uden på maven eller er det normalt hat bare undert mig over det lidt kun for sjov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

FrkZier

<3Elias<3 skriver:

Jeg læser mange steder at de kun kan tag indvendig scanninger når man ik er så langt henne men i onsdags da jeg var 6+0 ku de med det samme se den lille da hun scanndede uden på maven den kpm frem med det samme og man ku se hjerteblik med det samme og var kun 6+0 er det ikk tidlig og ku se det uden på maven eller er det normalt hat bare undert mig over det lidt kun for sjov

det kommer an på hvor man bliver scannet henne, jeg blev scannet ved en gynækolog - og derfor var det indvendigt..

på mange scannings klinikker er det ikke jordmødre/gynækologer der scanner, og de må derfor ikke scanne indvendig men kun udvendig

Anmeld

31. oktober 2012

Christina :-)

FrkZier skriver:

det kommer an på hvor man bliver scannet henne, jeg blev scannet ved en gynækolog - og derfor var det indvendigt..

på mange scannings klinikker er det ikke jordmødre/gynækologer der scanner, og de må derfor ikke scanne indvendig men kun udvendig

Det var på et helt alm sygehus og hun Sage vi prøver lige uden på føst og kan man ku se det med det samme hun satte den på maven

Anmeld

31. oktober 2012

baby012

Blev scannet 4+ og der bar det indvendig.. Ellers kunne vi ikke se nok  

5+ var det udvendig (Randers sygehus)  og der kunne vi fint se den lille spirer  

så det helt normalt så sent.. 

Anmeld

31. oktober 2012

Tulle28

Jeg tror det afhænger meget af, hvor meget du har på sidebenene. Er du meget overvægtig er er der jo mere at skulle scanne igennem om man så må sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.