Autostol - first class plus jet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

Eliza

Vi har lige købt denne på amazon.co.uk  http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B005S6E1RY/ref=mp_s_a_1?qid=1351978607&sr=8-7&pi=SL75

også britax, som den du linkede bare 9-36 kg. 

den tror jeg vi bliver glade for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Pige2009

Giraffen skriver:

jeg leder mest efter specifikke anbefalinger - altså specifikke autostole som folk har været/er rigtig glade for

Jeg ville ikke gå efter folks anbefalinger, men hvilken model, der er testvinder! Autostol har man først brug for efter uheldet er ude, så jeg ville ikke gå på kompromis med det, men vælge den mest sikre stol

Tjek evt. autostol.dk

Anmeld

3. november 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

bare sørg for at købe en der kan bagudvendes nu, og som så kan vendes om hvis det er.. eller hold jer helt til at købe en der kun kan være bagudvendt indtil hun vokser ud af den og skal på pude..
det er langt det mest sikreste, og det er faktisk lovkrav i sverige at de skal sidde bagudvendt til de er 4 år på grund af at det minimere risiko for skader ved uheld..

når vi skal have baby igen, så går jeg efter kun at få en bagudvendt stol og det er så længe som muligt..

Jeps

Anmeld

3. november 2012

Nettemor

Den ser god ud

Vi har også altid haft Römer til bassen. Og været rigtig glade for det Men hvis du er meget i tvivl kan du jo altid skrive til Autostol.dk som er bruger herinde. Han ved mange ting om det

Anmeld

4. november 2012

Giraffen

Baagøe skriver:

Jeg ville ikke gå efter folks anbefalinger, men hvilken model, der er testvinder! Autostol har man først brug for efter uheldet er ude, så jeg ville ikke gå på kompromis med det, men vælge den mest sikre stol

Tjek evt. autostol.dk

det var også lige præcis på autostol.dk jeg fandt den men du ved det er altså også rart at få direkte personlige oplevelser med stolene - for selvfølgelig skal de være sikre, men tror fx ikke man går galt i byen med en Römer (ud fra testene at se) og så er spørgsmålet jo hvilken en der er bedst i brug af dem

Anmeld

5. november 2012

Autostol.dk

Giraffen skriver:

argh ka se der er lavet en fejl på hjemmesiden autostol.dk for den ligger her:

så den ligger under "9 mdr til 4 år" men kan godt se den ikke burde være der... nå så ska det hvertfald ikke være den

Hej,

Den ligger både i 0-13 kg og 9-18 kg. da den anvendes bagudvendt indtil 13 kg og inditl 18 kg, kan den anvendes fremadvendt.

Jeg har ikke en gruppe til 0-18 kg. stole, men det vil jeg lige få lavet, så det er nemmere at se, hvilke stole, der kan bruges fra fødselen og indtil 18 kg.

Anmeld

5. november 2012

Lenats31

Jeg har sat Besafe Izi kid X3 ind i den bil bag passagersædet - havde ingen problemer foran med mine 180 cm lange korpus. Jeg vil råde dig til at holde dig fra dem der vender i køreretningen uanset om den har vundet tests eller ej. Gå efter en der vender den anden vej. De er det sireste valg når det virkelig gælder.

http://www.sikkerautostol.dk/stoleseats-18kg40lbs/besafe-izi-kid-x3/besafe-izi-kid-x3-fotosphotos/

Anmeld

5. november 2012

Giraffen

tak for alle svarene - vi må ud i butikkerne og se os lidt om efter en bagudvendt

Anmeld

7. november 2012

Pige2009

Giraffen skriver:

det var også lige præcis på autostol.dk jeg fandt den men du ved det er altså også rart at få direkte personlige oplevelser med stolene - for selvfølgelig skal de være sikre, men tror fx ikke man går galt i byen med en Römer (ud fra testene at se) og så er spørgsmålet jo hvilken en der er bedst i brug af dem

Jeps. Testvindere er i min optik at foretrække 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.