Brunt udflåd i uge 32?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.637 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Annette A

Hej allesammen

Er idag gravid i uge 32+2 og havde til morges noget brunt udflåd. Ikke vildt meget men alligevel. Sidst jeg havde brunligt udflåd var i uge 14 pga en blødning i uge 12, men det blev aldrig opklaret hvad det var. I mine to andre succesfulde graviditeter har jeg aldrig oplevet hverken blødninger eller brunligt udflåd, så er lidt på bar bund. Andre der har prøvet det i deres graviditet efter 3 trimester og er det noget jeg skal ringe til jordemoderen om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

hej nu har jeg ikke selv forstand på det så langt hende i graviliteten men syntes det er vigtig vis der er noget du er navøs for at du ringer til din jordmoder heller ringe en gang for meget ind for lidt hun er der jo til at hjælpe og svare på de spørgsmål man nu har 

har selv prøvet brunt udflåd men der var jeg kun 6+4 hende og fik en spontan abort dagen fter det startede .. men mon ikke det bare var noget gammelt blod fra din blødning i uge 12 som ikke er kommet ud før nu tror ikke det er noget du skal være bange for nu hvor du er så langt hende   så syntes du skal give din jordmoder et kald så du ikke skal gå og være navøs uden grund mvh anna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.