Er der mon noget i gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Rukke

Hej.

skriver lige for at få nogle gode råd, eller høre om erfaringer

jeg er tredje gangs gravid. Min yngste er 6 år og jeg har egentlig lidt glemt hvordan forløbet var.

jeg er 35+0 i dag. Den sidste uges tid, måske nærmere to har jeg haft mens ligende smerter, en lille blødning og MANGE plukkeveer. Var til jordemoderen i  sidste uge, hun så ikke de store tegn på at noget var i gang. De sidste dage er "mens" smerterne blevet værre. Jeg føler at det presser helt enormt nedad og det er som om det snorre i underlivet. Bebs har lagt sig fast i bækkenet for et par uger siden.

nogle der har prøvet det? Og kan øsle lidt med deres erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Steinbrenner

Rukke skriver:

Hej.

skriver lige for at få nogle gode råd, eller høre om erfaringer

jeg er tredje gangs gravid. Min yngste er 6 år og jeg har egentlig lidt glemt hvordan forløbet var.

jeg er 35+0 i dag. Den sidste uges tid, måske nærmere to har jeg haft mens ligende smerter, en lille blødning og MANGE plukkeveer. Var til jordemoderen i  sidste uge, hun så ikke de store tegn på at noget var i gang. De sidste dage er "mens" smerterne blevet værre. Jeg føler at det presser helt enormt nedad og det er som om det snorre i underlivet. Bebs har lagt sig fast i bækkenet for et par uger siden.

nogle der har prøvet det? Og kan øsle lidt med deres erfaringer??

Hejsa jeg har lidt samme problem som dig, jeg er også 3 gang gravid og min den yngste er også 6 år og jeg kan virkelig ikke huske hvordan det var de sidste 2 gange, jeg er dog kun 32+6 idag så der er lige et stykke vej endnu

Men kraftige mens smerter og tegnblødning kunne godt lyde som om at din krop er ved at gøre sig klar til fødsel, men hvis du er i tvivl kan du altid ringe til JDM.

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.