Trygheds scanning, hvad er jeres erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

lau85

Hej

Jeg har i dag bestilt tid til en scanning, som kaldes en trygheds scanning, da den tages før uge 12, men efter uge 6. 

Er spændt på hvordan det kommer til at foregå, men glæder mig helt vildt. Kan næsten ikke vente, synes der er lang tid til den 13 november 

Er der andre som har fået lavet sådan en trygheds scanning, og hvad er jeres vurdering af den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

tarkoflen

lau85 skriver:

Hej

Jeg har i dag bestilt tid til en scanning, som kaldes en trygheds scanning, da den tages før uge 12, men efter uge 6. 

Er spændt på hvordan det kommer til at foregå, men glæder mig helt vildt. Kan næsten ikke vente, synes der er lang tid til den 13 november 

Er der andre som har fået lavet sådan en trygheds scanning, og hvad er jeres vurdering af den?

Vi fik en i uge 7 fordi vi har været i behandling

Det er en indvendig skanning, når det er på det tidspunkt, ved ikke hvornår de kan lave de udvendige...

Altså man kan ikke se så meget andet end det fine hjerte der blinker, resten er "bare" mørkegråt, men det var rigtig dejligt at få bekræftet at hjertet bankede flot derud af

Held og lykke med skanningen, og ja det føles altid som en evighed når man går og venter!

Anmeld

31. oktober 2012

FrkZier

Hej

jeg blev scannet 6+5, 9+5 og 10+5 (og så selvfølgelig 12+5 til NF) fordi jeg før har mistet og alle gange var helt fantastiske, det var så rart at se hjerteblink første gang - og endnu mere fantastisk de efterfølgende gange at blive bekræftet i der stadig var liv derinde!

de to tidligste var indvendige scanninger

Anmeld

31. oktober 2012

Christina :-)

lau85 skriver:

Hej

Jeg var til scanning sidste onsdag der var jeg 6+0 og det var uden på maven man kan se den med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.