Symfysemål 28 i uge 32+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.091 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Tøs85

Symfysemål 28 i uge 32+6.. Er det normalt mål?? Jeg synes det lyder lidt lavt, men hvad er jeres mål?? Det var en lægestuderende der tog sig af undersøgelsen, så ved ikke lige hvor meget han ved om det.. Føler mig lidt usikker og der er laaang tid til næste jordemoderundersøgelse.. Har taget 13 kg på så det kan ikke være min vægt der er problemet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Frøken J.

Tøs85 skriver:

Symfysemål 28 i uge 32+6.. Er det normalt mål?? Jeg synes det lyder lidt lavt, men hvad er jeres mål?? Det var en lægestuderende der tog sig af undersøgelsen, så ved ikke lige hvor meget han ved om det.. Føler mig lidt usikker og der er laaang tid til næste jordemoderundersøgelse.. Har taget 13 kg på så det kan ikke være min vægt der er problemet..

Det ville jeg slet ikke bekymre mig om, måske hvis det kun var 20 eller noget! Det kan være du har lidt mindre fostervand end så mange andre, eller at andre bare får større maver, det er der jo forskel på. Dertil er der altid en vis fejlmargen ved de målinger, min JM sagde jeg skulle holde mig til det HUN målte, for måske hvis lægen målte lidt skævt eller fra et andet sted, så kunne der være forskel.

Anmeld

30. oktober 2012

2babygirls

Tøs85 skriver:

Kig på dit symfyse mål-skema på side 2 i din vandrejournal. Så kan du se om det ligger hvor det skal.

Anmeld

30. oktober 2012

Tøs85

Tak for svarene.

Jeg kan se på skemaet at de stadig ligger inde for det grå område, men det er dykket lidt i forhold til de andre kryds fra tidligere.
Men må jo bare håbe på lægen havde sagt noget hvis der var noget galt og ja han er jo ny, så han kan have målt lidt upræcist..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.