Slim med blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej søde kvinder, 

Jeg håber at, I kan hjælpe mig. Jeg begyndte igår at bløde efter smerter (er 11 plus 2) men meget lidt. Det kom med sådan en lang slimstreng, som jeg kun kan genkende da jeg fødte mit første barn og da slimproppen gik i den forbindelse. Da jeg har tabt 2 gange før, blev jeg henvist til akutklinik hvor at baby heldigvis havde det fint. Men nu bløder jeg igen i slim, og kom derfor til at undre mig over hvorfor det er slimet? Andre der har oplevet det? Fik nemlig ikke spurgt lægen igår, men er bare ret bekymret.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

op 

Anmeld

30. oktober 2012

Stivdie

Anonym skriver:

Hej søde kvinder, 

Jeg håber at, I kan hjælpe mig. Jeg begyndte igår at bløde efter smerter (er 11 plus 2) men meget lidt. Det kom med sådan en lang slimstreng, som jeg kun kan genkende da jeg fødte mit første barn og da slimproppen gik i den forbindelse. Da jeg har tabt 2 gange før, blev jeg henvist til akutklinik hvor at baby heldigvis havde det fint. Men nu bløder jeg igen i slim, og kom derfor til at undre mig over hvorfor det er slimet? Andre der har oplevet det? Fik nemlig ikke spurgt lægen igår, men er bare ret bekymret.. 

Stakkels dig! Har desværre ingen råd eller erfaringer, men kunne ikke gå videre uden lige at give dig et stort medfølende

Anmeld

30. oktober 2012

Carolinemama

Anonym skriver:

Hej søde kvinder, 

Årh stakkels dig

Ring hellere til lægevagten så du får det helt rigtige svar.

Anmeld

30. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

Hej søde kvinder, 

Jeg ville ringe til vaglægen.

Bliver blødningen kraftigere eller er det stadig det samme?

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Bløder stadigvæk, men meget lidt.. De siger de ikke rigtig kan gøre noget andet end at vente.. ... Håber på det bedste.. 

Anmeld

31. oktober 2012

Tona

Anonym skriver:

Bløder stadigvæk, men meget lidt.. De siger de ikke rigtig kan gøre noget andet end at vente.. ... Håber på det bedste.. 

Kæmpe kram herfra. Jeg håber at alt ordner sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.