øv jeg har ondt 10. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har simpelthen så ondt i maven. Føler sammentrækninger og voldsomme ligament smerter. Får jag i maven (sammentrækning) når jeg rejser mig og har ondt/ømhed ved dyb vejrtrækning.

Jeg var ved lægen forleden og han var en smule bekymret over dette og sagde jeg skulle se det an. Synes kun det er blevet værre. Sover ikke om natten osv heller -ikke pga af smerter, kan bare ikke ligge godt agtigt.

Jeg er altså kun i 10 uge - og rigtig bange for at abortere. Hvad skal jeg gøre? Her sidder jeg på arbejde og har først fri kl. 23.30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Miss BananaHammock

Kan ikke rigtig vejlede dig i hvad du skal gøre - men ville ikke smutte uden at sende et kram Da jeg var i uge 5-6 stykker havde jeg det på samme måde. Hver gang jeg rejste mig fik jeg mega jag i underlivet. Håber det bare er ligamentsmerter du har - jeg er ihvertfald 7 uger fra fødsel så hos mig var det bare ubehag.

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Kan ikke rigtig vejlede dig i hvad du skal gøre - men ville ikke smutte uden at sende et kram Da jeg var i uge 5-6 stykker havde jeg det på samme måde. Hver gang jeg rejste mig fik jeg mega jag i underlivet. Håber det bare er ligamentsmerter du har - jeg er ihvertfald 7 uger fra fødsel så hos mig var det bare ubehag.

Håber du har ret. Det er bare ikke særlig rart og slet ikke når man er på arbejde..

Ville ønske jeg kunne komme hjem i seng og slappe af...

Anmeld

30. oktober 2012

Risen

Anonym skriver:

Jeg har simpelthen så ondt i maven. Føler sammentrækninger og voldsomme ligament smerter. Får jag i maven (sammentrækning) når jeg rejser mig og har ondt/ømhed ved dyb vejrtrækning.

Jeg var ved lægen forleden og han var en smule bekymret over dette og sagde jeg skulle se det an. Synes kun det er blevet værre. Sover ikke om natten osv heller -ikke pga af smerter, kan bare ikke ligge godt agtigt.

Jeg er altså kun i 10 uge - og rigtig bange for at abortere. Hvad skal jeg gøre? Her sidder jeg på arbejde og har først fri kl. 23.30

Jeg ville ringe til lægevagten og få en tid til en akutklinik tilknyttet dit hospital, hvis dine smerter er så slemme 

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Jeg ville ringe til lægevagten og få en tid til en akutklinik tilknyttet dit hospital, hvis dine smerter er så slemme 

Tror du de tager det alvorligt når man kun er 10 uger henne?

Anmeld

30. oktober 2012

Risen

Anonym skriver:

Tror du de tager det alvorligt når man kun er 10 uger henne?

Ja hvis du har meget ondt og har taget pamol og det ikke hjælper.. 

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Ja hvis du har meget ondt og har taget pamol og det ikke hjælper.. 

man fraråder jo alt smertelindrende medicin under graviditet så jeg har intet taget. Har det bedst når jeg sidder stille og trækker vejret roligt.

Anmeld

30. oktober 2012

Jupiter

Jeg var 10+6 i går, og jeg blev henvist til scanning da jeg ringede til lægen med smerter og meget lidt blod.

Så de tager dig alvorligt uanset om du er 10 eller 20 uger henne (eller det bør de i hvert fald)

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg var 10+6 i går, og jeg blev henvist til scanning da jeg ringede til lægen med smerter og meget lidt blod.

Så de tager dig alvorligt uanset om du er 10 eller 20 uger henne (eller det bør de i hvert fald)

Jeg var ved vagtlægen i går og det var simpelthen fordi det hele rykkede rundt i maven og tarnene ikke rigtig kunne slippe af med luft og aff. Jeg skulle selvfølgelig holde øje med at det ikke blev værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.