Gravid? jeg håber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

pcoramt

Hej d´damer..

Jeg har brug for hjælp.. I får lige hele historien.. min kæreste og jeg har været igang med projekt baby i knap 19 måneder nu (jeg lider af pcos) og ind til vidre intet resultat.

D.15/10 var jeg ved min egen læge fordi jeg har haft en del hedeture, hjertebanken og svimmelhed. min læge sendte mig straks på sygehuset til en tjek op, og alt var som det skulle være... på scanningen kunne man se en kommende ÆL med et æg på 19,5 mm. jeg skulle have haft min mens. i går og den er ikke kommet i nu, så nu har jeg testet, og til at starte med var den klar negativ, MEN efter 1-2 minutter og et godt øje kan jeg skimte hvor streg nr. 2 skal være, men er den så positiv? hvis den er vil jeg idag være i uge 3+6 er det for tidlig at håbe?

Jeg håber virkelig på at det er vores tur denne gang! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Bruus

pcoramt skriver:

Hej d´damer..

Jeg har brug for hjælp.. I får lige hele historien.. min kæreste og jeg har været igang med projekt baby i knap 19 måneder nu (jeg lider af pcos) og ind til vidre intet resultat.

D.15/10 var jeg ved min egen læge fordi jeg har haft en del hedeture, hjertebanken og svimmelhed. min læge sendte mig straks på sygehuset til en tjek op, og alt var som det skulle være... på scanningen kunne man se en kommende ÆL med et æg på 19,5 mm. jeg skulle have haft min mens. i går og den er ikke kommet i nu, så nu har jeg testet, og til at starte med var den klar negativ, MEN efter 1-2 minutter og et godt øje kan jeg skimte hvor streg nr. 2 skal være, men er den så positiv? hvis den er vil jeg idag være i uge 3+6 er det for tidlig at håbe?

Uhh, det kunne da godt lyde som om du kunne være gravid hvis du ser en streg nr 2, og mens stadig er udebleven  Men som mange andre er blevet rådet, så test igen i over morgen  Forhåbentlig er stregen tydligere der. Jeg krydser fingre for dig 

Anmeld

30. oktober 2012

pcoramt

BRUUS skriver:

Uhh, det kunne da godt lyde som om du kunne være gravid hvis du ser en streg nr 2, og mens stadig er udebleven  Men som mange andre er blevet rådet, så test igen i over morgen  Forhåbentlig er stregen tydligere der. Jeg krydser fingre for dig 

Jo tak.. jeg håber såå meget.. og samtidig er jeg så ekstremt bange for at få mens nu..

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

Det lyder absolut positivt.

Jeg  for dig!!

Anmeld

30. oktober 2012

Kamilla-m

Krydser finger for jer . men det ku jo godt tyde på at du er gravid . Tror 1-2 min er normalt at vente på stregen når du er så tidligt i det endnu

Men hvis du sku ha haft mens igår, så sku du vel være 4+1 idag? Ellers har jeg misset noget .

Anmeld

30. oktober 2012

Camilla30

Jeg tror der er en god sandsynlighed for det hvis du både er gået over tid OG kan ane en streg nummer to - du må bare teste, teste, teste de næste dage og håber at stregen bliver tydeligere! Håber md dig! Held og lykke hilsen Camilla.

Anmeld

30. oktober 2012

Rockertand

pcoramt skriver:

Hej d´damer..

Må vi se et billede af testen? Ingen bla-bla-den-kan-ikke-ses-på-et-billede........vi vil se billede!!

Anmeld

3. november 2012

pcoramt

Rockertand skriver:

Må vi se et billede af testen? Ingen bla-bla-den-kan-ikke-ses-på-et-billede........vi vil se billede!!

jeg skulle som sagt have min mens d.29/10 og den er ellers meget præcis.. MEN den er ikke kommet, og Jeg har sidst testet i torsdags d.1/11 og den var klar negativ men stadig ingen mens. Tester igen mandag hvis min mens. Ikke er kommet og skal nok sende billede hvis jeg er i tvivl :p

Anmeld

4. november 2012

pcoramt

pcoramt skriver:

Hej d´damer..

JUBIIIII! jeg er gravid! Jeg er i dag gået 6 dage over tid, og har nu testet positiv! jeg er slet ikke til at skyde igennem af lykke!

Anmeld

4. november 2012

Camillos

pcoramt skriver:

JUBIIIII! jeg er gravid! Jeg er i dag gået 6 dage over tid, og har nu testet positiv! jeg er slet ikke til at skyde igennem af lykke!

Fedt sådan ! Juhuuuuuuuu Stort tillykke med det! hvor er det bare fatastisk .. .. kender følelsen ...  fra endnu en Pcoramt pige der fødte den dejligste datter for 14 dage siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.