Hvornår ville i ringe til lægen og bestille tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg testede positiv her i weekenden, så er ca - 4+5 idag . Hvornår ville i ringe og bestille tid ved lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

MorDk

Jeg ventede lidt for jeg vidste jeg først ville få en tid alligevel efter uge 8 sååå.... men læger er jo forskellige...

Anmeld

30. oktober 2012

mor2011_

du kommer nok ikke til lægen før i uge 8-9 men du kan sagtens ringe og bestille tid nu 

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg ventede lidt for jeg vidste jeg først ville få en tid alligevel efter uge 8 sååå.... men læger er jo forskellige...

Oki Ja så er der jo god tid :-)

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

mor2011_ skriver:

du kommer nok ikke til lægen før i uge 8-9 men du kan sagtens ringe og bestille tid nu 

Ja så er der jo god tid :-) Så venter jeg lige et par uger endnu :-)

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg testede positiv her i weekenden, så er ca - 4+5 idag . Hvornår ville i ringe og bestille tid ved lægen?

jeg ringede med det samme, så var det overstået

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg ringede med det samme, så var det overstået

ihh det kan man self. også

Tror jeg venter til i næste uge ..

Anmeld

30. oktober 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Jeg ringede da jeg var 4+1 kom til lægen og fik bekræftet (han sagde termin 29 dec) lavede vandre journal 6+ 0 og kom til terminsscanning 8+4 (den sagde termin 27 dec) (termin blev rykket 1 dag tætter på v nakkefold så termin blev sat til 26 dec og han er født den dag )

Anmeld

30. oktober 2012

ekebiv

Anonym skriver:

jeg var først ved læge da jeg var 9+2 da det åbenbart er dér det er bedsst at få taget blodprøve til doubletest osv.
Men det kommer vel også an på om du vil have taget doubletest osv, hvis ikke er der vel ikke nogen uge der er bedre end andre

Anmeld

30. oktober 2012

FrkZier

ekebiv skriver:

jeg var først ved læge da jeg var 9+2 da det åbenbart er dér det er bedsst at få taget blodprøve til doubletest osv.
Men det kommer vel også an på om du vil have taget doubletest osv, hvis ikke er der vel ikke nogen uge der er bedre end andre

det er ikke alle steder man skal have taget blodprøven hos egen læge..

på Herlev er der en afdeling til det på hospitalet hvor jeg skulle hen uafhængigt af lægebesøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.