ville i ringe ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ville i ringe til fg , jeg er 40+1 jeg har haft tegnblødning de sidste 2 dage .. jeg har konstant plukveer/veer som kommer og går Og stinger meget i styrke . Har haft det de sidste 5 dage nu ..

JEg er efterhånden træt Og har virkelig ondt nederst i maven og i lysken . Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre . Bare vente ellers prøve og ringe ..

Håber nogen vil svare det Har jeg pt brug for ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

An&Jo

prøv at give dem et kald.. om ikke andet kan del gie tjekke om der sker noget, og gør der ikke det kan de give dig noget at sove på, så du får slappet af og samlet kræfter til når det rigtig går igang..

Anmeld

30. oktober 2012

B&J

hvis du er nervøs jamen så ring til dem bedre engang for meget...

men lyder bare som om din krop er ved at gå igang stille og roligt

Anmeld

30. oktober 2012

PiaMorTil2

Anonym skriver:

Ville i ringe til fg , jeg er 40+1 jeg har haft tegnblødning de sidste 2 dage .. jeg har konstant plukveer/veer som kommer og går Og stinger meget i styrke . Har haft det de sidste 5 dage nu ..

JEg er efterhånden træt Og har virkelig ondt nederst i maven og i lysken . Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre . Bare vente ellers prøve og ringe ..

Håber nogen vil svare det Har jeg pt brug for ..

Jeg er 40+4 i dag og har haft det sådan siden i torsdags...

Jeg har dog ikke ringet for tror ik de rigtig kan gøre noget...

Men du skal huske hellere en gang for meget som for lidt, de skal nok fortælle hvis de vil se dig.... 

(følger lige med fra side linie nu og ser hva du gør og hva du får af svar hvis du ringer)

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvis du er nervøs jamen så ring til dem bedre engang for meget...

men lyder bare som om din krop er ved at gå igang stille og roligt

Jamen jeg er egentlig ikke nervøs nok bare mere ret så irriteret over det ikke går igang ..

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

PiaVenterNr2 skriver:

Jeg er 40+4 i dag og har haft det sådan siden i torsdags...

Jeg har dog ikke ringet for tror ik de rigtig kan gøre noget...

Men du skal huske hellere en gang for meget som for lidt, de skal nok fortælle hvis de vil se dig.... 

(følger lige med fra side linie nu og ser hva du gør og hva du får af svar hvis du ringer)

ØV øv at du har det sådan os ..

Håber snart dit går igang os så ..

Anmeld

30. oktober 2012

B&J

Anonym skriver:

Jamen jeg er egentlig ikke nervøs nok bare mere ret så irriteret over det ikke går igang ..

tror bare du skal vente så desværre..

men sender dig lige en masse veestøv i håb om det går igang

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

prøv at give dem et kald.. om ikke andet kan del gie tjekke om der sker noget, og gør der ikke det kan de give dig noget at sove på, så du får slappet af og samlet kræfter til når det rigtig går igang..

Ja Det kunne godt være du har ret .. men årh føler mig så dum ved at ringe .. er jo hverken nervøs eller noget.. nok bare mere irriteret over det trækker sådan her ud ..

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tror bare du skal vente så desværre..

men sender dig lige en masse veestøv i håb om det går igang

Tak sødt af dig ..

Og du har nok ret , Jeg venter og væbner mig med tålmodighed

Anmeld

30. oktober 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ja Det kunne godt være du har ret .. men årh føler mig så dum ved at ringe .. er jo hverken nervøs eller noget.. nok bare mere irriteret over det trækker sådan her ud ..

jeg havde det som dig i 3 uger før jeg ringede, og de spurgte hvorfor i alverden jeg dog ikke havde ringet noget før så kroppen kunne få lov at slappe af også.. jeg fik noget med hjem jeg kunne sove på, og 3 dage efter blev min dreng født..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.