Aj hvor jeg kommer til at virke Cornflækker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. maj 2009

Loggidut

Men se lige hvad vi lavede i går i sommervejret!
Min veninde var på besøg, med barn og hele molevitten, og selfølgelig skulle vi grille (hvem skulle ikke det i går?)

da vi var færdige blev vi enige om at gå i strandparken alle sammen, og se lige her...

Vi fik både spillet beachvolley, og leget på legeplads, og klatret på statuer...aj vi havde bare den fedeste tur.

desuden lavede jeg et scoop i jysk, som er så lyssky en affære at jeg nærmest ikke tør nævne den...lol!

hvad lavede i andre?
her har da været helt stille!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2009

Rasmine

Arj, fortæl lige om det i Jysk, bliver sgu helt nysgerrig.
Vi har været til bryllup, så jeg er fuldstændig MAT i knæene idag.
"Sikken fest...."

Anmeld

31. maj 2009

linemus

Sikke et lækkert billede af Tif i græsset - det er smadderflot. Og sikke sunde røde kinder Det ser ud til at have været en skøn aften.

Hvad vi lavede i går? Hvis du har misset den strøm af billeder, jeg har smidt på, så er du også selv ude om det

Line - elsker det nyopståede sommervejr

Anmeld

1. juni 2009

Loggidut

Ja jeg har slet ikke været på, jo måske stået online på den bærbare, men hele weekenden er gået med grill. og med spil med ungerne, udendørs vel at mærket!

det med Jysk er en ret simpel historie, for jeg var ude for at købe sådan en hængeparasol, til skide 524 kr. dyrt nok, men pyt, mor her ville have den, og det fik jeg!

da så vi kommer hjem og skulle til at stable det hele store grillarangement på benene, ville Michael lige samle den her nye parasol, så han tømmer kassen, og begynder.

Jysk lukker jo klokken 17.00 på lørdage, og klokken var kvart i da han startede.

pludselig siger han: hvad dælen der mangler jo et stykke til stangen, og skæbnen ville at kassen faktisk var i stykker da jeg hentede den, så logikken fortalte mig at stykket var strøget ud af kassen.
Så jeg sprang i bilen, og kørte dødskørsel hele vejen, for at nå derud før de smækkede dørene.
Da så jeg kommer derud, står der sådan en ung pige i døren, men et skilt hun er på vej til at hive ind, og hun udbrød helt spåntagent, vi har altså lukket!
Så måtte jeg jo puste ig op og sige at det havde hun bare ikke, for jeg manglede et stykke til min parasol, som jeg lige havde været ude at købe en time i forvejen, først nægtede hun at lade mig få stukket, for hun havde jo som sagt lukket...well, jeg pressede mig ind og sagde til hende at nu skuille jeg nok vise hende den parasol, og jeg skulle forresten også bruge den med det samme (jeg var sgu sådan lidt...jaaaa...påtrængende!
Nå hun begyndte så at slæbe kassen op gennem butikken, og den er jo stor, så det måtte hun opgive, og så ville hun til at åbne den midt på gulvet, og pludselig pakker hun hobbykniven sammen, og siger, kan du ikke bare tage hele parasollen her, og selv smide den ud i har derhjemme?
jo jo, siger jeg , og takker, og voldbrækker den så ned mellem sæderne på min bil, for kassen var edderdytme lang, og så køre jeg hjem.
Da så jeg kommetr hjem, så står michael og venter ude på gaden på mig, med nedbøjet hovede, og spørger så om jeg fik en ny fod til parasollen?
Og jeg kunne jo kun sige nej, jeg fik en hel ny! Og så begyndte han at grine helt vildt, for det viste sig at han havde fjernet den fod fra kassen som det første, og lagt den til side!

fandme pinligt, så vi fik to for samme pris! Og jeg havde bare så skide dårlig samvittighed kan jeg love jer for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.