Ja jeg har slet ikke været på, jo måske stået online på den bærbare, men hele weekenden er gået med grill. og med spil med ungerne, udendørs vel at mærket!
det med Jysk er en ret simpel historie, for jeg var ude for at købe sådan en hængeparasol, til skide 524 kr. dyrt nok, men pyt, mor her ville have den, og det fik jeg!
da så vi kommer hjem og skulle til at stable det hele store grillarangement på benene, ville Michael lige samle den her nye parasol, så han tømmer kassen, og begynder.
Jysk lukker jo klokken 17.00 på lørdage, og klokken var kvart i da han startede.
pludselig siger han: hvad dælen der mangler jo et stykke til stangen, og skæbnen ville at kassen faktisk var i stykker da jeg hentede den, så logikken fortalte mig at stykket var strøget ud af kassen.
Så jeg sprang i bilen, og kørte dødskørsel hele vejen, for at nå derud før de smækkede dørene.
Da så jeg kommer derud, står der sådan en ung pige i døren, men et skilt hun er på vej til at hive ind, og hun udbrød helt spåntagent, vi har altså lukket!
Så måtte jeg jo puste ig op og sige at det havde hun bare ikke, for jeg manglede et stykke til min parasol, som jeg lige havde været ude at købe en time i forvejen, først nægtede hun at lade mig få stukket, for hun havde jo som sagt lukket...well, jeg pressede mig ind og sagde til hende at nu skuille jeg nok vise hende den parasol, og jeg skulle forresten også bruge den med det samme (jeg var sgu sådan lidt...jaaaa...påtrængende!
Nå hun begyndte så at slæbe kassen op gennem butikken, og den er jo stor, så det måtte hun opgive, og så ville hun til at åbne den midt på gulvet, og pludselig pakker hun hobbykniven sammen, og siger, kan du ikke bare tage hele parasollen her, og selv smide den ud i har derhjemme?
jo jo, siger jeg , og takker, og voldbrækker den så ned mellem sæderne på min bil, for kassen var edderdytme lang, og så køre jeg hjem.
Da så jeg kommetr hjem, så står michael og venter ude på gaden på mig, med nedbøjet hovede, og spørger så om jeg fik en ny fod til parasollen?
Og jeg kunne jo kun sige nej, jeg fik en hel ny! Og så begyndte han at grine helt vildt, for det viste sig at han havde fjernet den fod fra kassen som det første, og lagt den til side!
fandme pinligt, så vi fik to for samme pris! Og jeg havde bare så skide dårlig samvittighed kan jeg love jer for!
Anmeld