Akut hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

SaNiNa skriver:

Hvordan og hvor er det vinduerne er utætte?

Det er lidt svært at give råd på baggrund at så lidt viden

Sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

MorDk

Håber du finder ud af noget (kan ikke hjælpe dig desværre - er en klovn til sådan noget)

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

Håber du finder ud af noget (kan ikke hjælpe dig desværre - er en klovn til sådan noget)

Føler mig også som en klovn til det  Men nu må vi se om vi dropper det, for efter de har lavet den midlertide løsning hos os, har vi haft varmen, han ville bare ikke love at det ville holde særlig længde (dog vinter over) Så har vi måske lidt mere erfaring og bidrage med

Anmeld

30. oktober 2012

SaNiNa

Nadia&Daniel skriver:

Sådan

uuuhm den er godt nok lidt svært hvis det er fra sidderne det trækker kan man jo sætte sådan en tætnings liste på som tager en del af trækket.

Vi bor i en ejendom fra 1927 med de samme vinduer og det trækker også helt vildt når det blæser, men vi er ved at få sat sådan nogle lister rund i kanten som gør det ikke kan trække ind og et lag glas mere.

Er det andels i bor i?

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

Jeg vil gerne hjælpe dig Jeg er lidt en sprognørd og det kommer ret naturligt til mig. Kan du ikke lige sende mig et brev med HVAD du ønsker ud af det her osv? Så kan jeg jo om omformulere for dig  

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

SaNiNa skriver:

uuuhm den er godt nok lidt svært hvis det er fra sidderne det trækker kan man jo sætte sådan en tætnings liste på som tager en del af trækket.

Vi bor i en ejendom fra 1927 med de samme vinduer og det trækker også helt vildt når det blæser, men vi er ved at få sat sådan nogle lister rund i kanten som gør det ikke kan trække ind og et lag glas mere.

Er det andels i bor i?

Det er lejelejlighed..

Anmeld

30. oktober 2012

serinasmor

hmmm ... som udgangspunkt tror jeg I skal kalde det energirenovering  Jeg mener der er mulighed for at boligforeninger kan søge i en pulje (mener de gør det her og laver solenergipaneler ) ... 

Så du kan vel stille som forslag at boligforeningen skal overveje energirenovering af især  vinduerne. Da dette gør boligerne mere atraktive for nye lejere og andre gode fordele. De vil måske kunne hæve huslejen procentvis idet varmeregningen bliver lavere (det skal nok ikke skrives sådan)

Anmeld

30. oktober 2012

SaNiNa

Nadia&Daniel skriver:

Det er lejelejlighed..

Jamen så ville jeg da prøve at henvende mig hos lejernes lande orgination (staves) for det er da ikke rimeligt at i skal have træk og ekstra regning på varme.

Og det kan jo aldrig blive jeres problem som lejer i skal jo kun søger forindvendig vedligeholdelse som at feks. at male 

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

SaNiNa skriver:

Jamen så ville jeg da prøve at henvende mig hos lejernes lande orgination (staves) for det er da ikke rimeligt at i skal have træk og ekstra regning på varme.

Og det kan jo aldrig blive jeres problem som lejer i skal jo kun søger forindvendig vedligeholdelse som at feks. at male 

1000 tak - vil tjekke op på det med det samme

Anmeld

30. oktober 2012

SaNiNa

Nadia&Daniel skriver:

1000 tak - vil tjekke op på det med det samme

Håber da i finde ud af noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.