Akut hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Nadia&Daniel

HJÆLP..

Skal have lavet et forslag/indslag til generalforsamling i boligforeningen, som skal bruges under punktet evt... Ang. de utætte vinduer..

Aner ikke hvad eller hvordan jeg skal formulerer mig, og det SKAL aflevers imorgen (ved jeg er sent ude)

Nogle forslag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

banana3

Nadia&Daniel skriver:

HJÆLP..

Skal have lavet et forslag/indslag til generalforsamling i boligforeningen, som skal bruges under punktet evt... Ang. de utætte vinduer..

Aner ikke hvad eller hvordan jeg skal formulerer mig, og det SKAL aflevers imorgen (ved jeg er sent ude)

Nogle forslag??

Er det til ønske om nye vinduer ? :-)

Anmeld

29. oktober 2012

Nadia&Daniel

banana3 skriver:

Er det til ønske om nye vinduer ? :-)

Det er ønske om, at de finder en holdbar løsning (ved det handler om virkelig mange vinduer og ingen penge )

Anmeld

29. oktober 2012

banana3

Nadia&Daniel skriver:

Det er ønske om, at de finder en holdbar løsning (ved det handler om virkelig mange vinduer og ingen penge )

DeT er da virkelig bare træls. Skal i evt selv smide penge i hvis det kan blive aktuelt ?

Anmeld

29. oktober 2012

Nadia&Daniel

banana3 skriver:

DeT er da virkelig bare træls. Skal i evt selv smide penge i hvis det kan blive aktuelt ?

Det er jo godt spørgesmål - kan jo være eneste udvej  at huslejen så stiger (vi giver ca. 71xx.- nu)

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

Ingen hjælp at hente

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

Nadia&Daniel skriver:

Ingen hjælp at hente

Anmeld

30. oktober 2012

mth1987

Nadia&Daniel skriver:

HJÆLP..

Nogle forslag??

Jeg tænker at der måske skal være lidt mere Info. Er svært at hjælpe når man ikk kender til sagen jo. 

Anmeld

30. oktober 2012

SaNiNa

Hvordan og hvor er det vinduerne er utætte?

Det er lidt svært at give råd på baggrund at så lidt viden

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

Vinduerne er lavet i 60'erne i plastik - firmaet er gået konkurs for flere år tilbage. Det er noget billigt bras (ifølge vores vicevært), og der er INGEN mulighed for at de (viceværterne) kan lave dem (de siger de har forsøgt - og sidst udvej - sidste år - var reservedele fra tyskland, de passede heller ikke)..

Da de opførte lejlighederne, blev der ikke taget højde for, at de skulle lægge penge til side, ang. vedligholdelse - så viceværten som lavede en midlertid løsning hos os, sagde der der var 0.- kroner til det.

Det er når der er hård blæst det er værst - og vinduet (det handler kun om 1 stk. i vores lejlighed) er lige over radiatoeren (stave).. Så jeg er meget spændt på varmeregningeren. Viceværten siger de er høje i lejlighederne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.