Åh de bekymringer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg er helt nygravid - 4+0 i dag. Og er så glad
Men hold op, hvor er der mange bekymringer. Jeg har mistet to gange før, så er selvfølgelig bange for, at det skal ske igen. Har i dag haft en smule ondt i maven, og blev lige pludselig helt vildt bekymret. Kan pludselig ikke helt huske, hvordan de smerter (menssmerter) føltes, som jeg oplevede de to andre gange. Jeg har gennem weekenden haft en ordentlig omgang, med noget virus. Så har haft lidt fordøjelsesproblemer, og det er nu mest sådan det føles i min mave i dag. Tænk at man straks kan gå i panik over lidt ondt i maven, som højst sandsynligt bare er helt almindeligt. At man kan glemme, hvordan menssmerter er, selvom jeg har dem hver måned, bare fordi man imorges har stået med de to magiske streger

Ville bare lige ud med lidt tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Michalala

Uha føler med dig. Og kan godt forstå at det er svært at lade være med at bekymre sig - især når du tidligere har oplevet at miste. Prøv at minde dig selv om, at du ikke får noget ud af bekymringerne. Så hvorfor ikke lige så godt nyde graviditeten og håbe på det bedste? Rigtig stort tillykke med graviditeten i øvrigt

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Michalala skriver:

Uha føler med dig. Og kan godt forstå at det er svært at lade være med at bekymre sig - især når du tidligere har oplevet at miste. Prøv at minde dig selv om, at du ikke får noget ud af bekymringerne. Så hvorfor ikke lige så godt nyde graviditeten og håbe på det bedste? Rigtig stort tillykke med graviditeten i øvrigt

Tusind tak

Jeg forsøger også på at prøve at glæde mig over det, og tænke på det bedste. Men det sidder bare i mig efter de to mislykkede gange. Men måske 3. Gang er lykkens gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.