Gravid igen, over lykkelig, men har brug for gode råd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

lycly

Ja jeg er gravid igen, ikke planlagt, men så ønsket! Har jo i forvejen Julia som til den tid vil være 22 måneder. Det giver mig en del bekymringer, for hvordan vil hun tackle det? Vil hun føle nogen svigt på nogen måde?

Jeg har tænkt meget på ikke at amme den lille, da jeg kun har Julia hver anden uge. Så jeg vil ikke at hun føler at jeg ikke har tid til hende, når hun er hos os, fordi jeg skal amme. Så det bedre at min kæreste også kan give den lille mad, så jeg kan give Julia opmærksomhed.

Udover det, så bor vi indtil videre i en 2-værelses og når nok ikke at flytte i noget større før den lille kommer. Vores plan er at sove på sovesofa i stuen, og så får ungerne værelset. I starten skal den lille selvfølgelig sove i lift hos os, men hvad er jeres erfaringer med to små børn på samme værelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Det der lyder fuldstændig som os . Vores var dog planlagt men vi bor os i to værelses og sover os i stuen og den lille skal dele værelse med Noah .

Jeg har termin idag Og endnu ikke født men jeg skal fortælle hvordan det går når den lille engang melder sin ankomst og der er gået lidt tid .. stort tillykke med graviditeten ..

Anmeld

29. oktober 2012

2babygirls

LuLy skriver:

Ja jeg er gravid igen, ikke planlagt, men så ønsket! Har jo i forvejen Julia som til den tid vil være 22 måneder. Det giver mig en del bekymringer, for hvordan vil hun tackle det? Vil hun føle nogen svigt på nogen måde?

Jeg har tænkt meget på ikke at amme den lille, da jeg kun har Julia hver anden uge. Så jeg vil ikke at hun føler at jeg ikke har tid til hende, når hun er hos os, fordi jeg skal amme. Så det bedre at min kæreste også kan give den lille mad, så jeg kan give Julia opmærksomhed.

Udover det, så bor vi indtil videre i en 2-værelses og når nok ikke at flytte i noget større før den lille kommer. Vores plan er at sove på sovesofa i stuen, og så får ungerne værelset. I starten skal den lille selvfølgelig sove i lift hos os, men hvad er jeres erfaringer med to små børn på samme værelse?

Jeg tror sagtens du kan amme den uge hvor Julia er hos jer. Du skal bare sørge for at inddrage hende i ALT med baby, og hun er næsten 2 til den tid og vil kunne forstå RIGTIG meget.

Min lille pige er i hvert fald godt klar over at lillesøster bor i maven, og leger tit tit bøh og kysser maven og siger godnat og det har hun gjort i nogle mdr nu, og er lige blevet 2 år.

Julia kan jo evt. give en dukke mad mens ammer.

Anmeld

29. oktober 2012

lycly

Mortil2tiloktober skriver:

Det der lyder fuldstændig som os . Vores var dog planlagt men vi bor os i to værelses og sover os i stuen og den lille skal dele værelse med Noah .

Jeg har termin idag Og endnu ikke født men jeg skal fortælle hvordan det går når den lille engang melder sin ankomst og der er gået lidt tid .. stort tillykke med graviditeten ..

Uh spændende Må følge lidt med hos dig så

Anmeld

29. oktober 2012

mortilnoahogmelina

LuLy skriver:

Uh spændende Må følge lidt med hos dig så

Skal du være velkommen til

Anmeld

29. oktober 2012

Bella89

jeg ville mene det er en "mærkelig" undskyldning for du ikke kan amme mens hun er der.. hvis du kun har hende hvert anden weekendt. det at amme den lille er jo også super sundt for den lille.

jeg selv skal da amme min når han kommer til verden i april, for min datter ikke føler svigt, har jeg da tænkt mig og tage lille mand under min arm og Amme mens jeg leger med min datter, som jeg altid har gjordt. bare fordi der kommer en lille, skal man da ikke lave de daglige rutiner om

og self. kan i trives i en lille lejlighed

håber i finder en løsning <3 stort knus her fra <3
PS. STORT TILLYKKE MED DEN LILLE NY I MAVEN

Anmeld

29. oktober 2012

Stjerneskud

Mine børn har delt værelse stort set altid, der er halvandet år i mellem og det har ikke været noget problem. De deler stadig værelse hos deres far og de hygger sig rigtig godt med det.

Det med at amme synes jeg da du skal gøre uanset hvad og som andre skriver inddrag din datter i det. Hun vil ikke føle sig svigtet hvis hun mærker at du er der selv om hun har en lillebror/søster.

Anmeld

29. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Nej hvor dejligt! Kæmpe stort tillykke smukke!

Jeg synes da bestemt også at du skal amme (hvis du selvfølgelig har lysten .) Jeg synes i hvert fald det er synd at droppe amningen pga et andet barn  

Tror sagtens det kan gå at de deler værelse. De skal nok lige vænne sig til hinanden, men så skal det nok gå

STORT tillykke 

Anmeld

29. oktober 2012

LMX

Stort tillykke med graviditeten

Nu er det jo ikke livet om at gøre at man ammer sit barn. Jeg tror godt du kan få det til at fungere ift din datter, men synes du skal gøre hvad der føles mest rigtigt for jer.

Anmeld

30. oktober 2012

Clisolka

Stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.