forsinke fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

mortilnoahogmelina

KAn man godt selv forsinke fødslen , fordi man tænker for meget ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Giraffen

Mortil2tiloktober skriver:

KAn man godt selv forsinke fødslen , fordi man tænker for meget ??

det tror jeg ikke jeg sad midt i eksamensstres og skulle fremlægge eksamen fredag, flytte fredag eftermiddag, til jan gintberg lørdag og til barnedåb søndag - men 14 dage før termin natten til fredag kom min datter spurtende

Jeg tror kroppen sætter fødslen igang når kroppen og babyen er klar (set bort fra svangerskabsforgiftning og lignende)

Men jeg ved ikke om der er dokumenteret bevis for om man kan stresse kroppen til at føde/ikke føde osv... jeg tror det ikke, ku simpelthen ikke forestille mig at noget så indgroet i vores ur-eksistens kan kontrolleres via tænkning :p

Anmeld

29. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Giraffen skriver:

det tror jeg ikke jeg sad midt i eksamensstres og skulle fremlægge eksamen fredag, flytte fredag eftermiddag, til jan gintberg lørdag og til barnedåb søndag - men 14 dage før termin natten til fredag kom min datter spurtende

Jeg tror kroppen sætter fødslen igang når kroppen og babyen er klar (set bort fra svangerskabsforgiftning og lignende)

Men jeg ved ikke om der er dokumenteret bevis for om man kan stresse kroppen til at føde/ikke føde osv... jeg tror det ikke, ku simpelthen ikke forestille mig at noget så indgroet i vores ur-eksistens kan kontrolleres via tænkning :p

Tusind tak for svar

DEt var nok lige det jeg havde brug for at hører nu ..

Anmeld

29. oktober 2012

Giraffen

Tusind tak for svar

DEt var nok lige det jeg havde brug for at hører nu ..

hvornår er det du har termin? er du utålmodig eller er det fordi du lige mangler en del ting inden baby må komme ?

Anmeld

29. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Giraffen skriver:

JEJEg

hvornår er det du har termin? er du utålmodig eller er det fordi du lige mangler en del ting inden baby må komme ?

Jeg har termin idag

Nej jeg mangler ikke noget Og er egentlig heller ikke utålmodig som sådan ..

Problemet er at jeg nu har haft veer on off de sidste 6 dage Og jeg har idag haft tegn blødning . Men endnu engang er mine veer gået i stå det er frustrerende. Jeg har ikke sovet en hel nat i 6 uger nu . JEg er bare snart så træt og især når de veeR kommer og går både nat Og dag .

Anmeld

29. oktober 2012

Giraffen

Jeg har termin idag

Nej jeg mangler ikke noget Og er egentlig heller ikke utålmodig som sådan ..

Problemet er at jeg nu har haft veer on off de sidste 6 dage Og jeg har idag haft tegn blødning . Men endnu engang er mine veer gået i stå det er frustrerende. Jeg har ikke sovet en hel nat i 6 uger nu . JEg er bare snart så træt og især når de veeR kommer og går både nat Og dag .

øv ja det ka jeg godt se bor du tæt på sygehuset? for kan man ikke få noget stimulerende til at sove på? det sku jeg op og have onsdag aften, hvor de så opdagede at jeg var 5 cm åben

Anmeld

29. oktober 2012

Kamulla

er sikker på at når du har haft tegnblødning, så går fødslen senest igang imorgen så vil prøve at få slappet så meget af som muligt, for det lyder til du er lidt afkræftet...

pøj pøj

Anmeld

29. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Giraffen skriver:

øv ja det ka jeg godt se bor du tæt på sygehuset? for kan man ikke få noget stimulerende til at sove på? det sku jeg op og have onsdag aften, hvor de så opdagede at jeg var 5 cm åben

Jo det kunne jeg nok godt. Men har valgt ikke at ringe ind på sygehuset endnu .

Men jeg må se hvordan natten går og ellers må jeg ringe og bede om noget i morgen ..

Anmeld

29. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Kamulla skriver:

er sikker på at når du har haft tegnblødning, så går fødslen senest igang imorgen så vil prøve at få slappet så meget af som muligt, for det lyder til du er lidt afkræftet...

pøj pøj

Hvor jeg dog håber du har ret ..
Jeg har ikke lavede andet idag end at sove og slappe af .

OG tusind tak , ja må indrømme jeg er lidt afkræftet efterhånden det her er lidt hårdt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.